Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helaas onze japanse kwartels gaan weg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

een schrikdraad aparaatje van 30 eu en je hebt nooit meer last van katten bij de voliere. Ik heb zelf 2 katten en die lopen met een grote boog om de voliere heen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jfk1
      zelf hebben wij ook een kat .en ja die jaagt ook

hoofd zakelijk op muizen
      maar ik zou ook niet willen dat ze onze jonge serama kuikens zou vangen en doden .......

dan zouden we het poepen van katten in onze tuinen ook maar gewoon toe moeten laten ....
      mijn buur heeft ook een kat die poept in mijn thuin en lach int begin opt dak van mijn voliere wat doe je eraan bureruzie zoeken?? manee na een half jaar snapte ze dat ze niet aan men vogels kon
      en poep in men thuin nja as ik het zie jaag ik ze gewoon weg
      daar ga je nie van dood

wie vogels houd zet ze dan in een veilige kooi!!
      niet alleen katten komen maar ook wezels marters vossen dus ja alles maar afschieten zeker

Opmerking

Goede remedie tegen katten is het volgende: Je neemt een ronde pvc buis en smeert de wanden in met olie. In het midden leg je een vissekop dit hou je een tijdje vol. De kat zal voor de vissekop gaan en de olie ed zal aan zn vacht blijven kleven waarmee hij dus gewoon door het katteluikje thusi naar binnen gaat. De buren zijn op het laatst die olie in huis en op hun bankstel wel zat en zullen de kat binnen houden of aan een lijn doen.
        http://bylden.wordpress.com/

Opmerking

hallo ik heb zelf ook vogels zelfs tamme die in de huiskamer zitten en buiten een voliere,maar heb ook 5 katten onze tuin is met netten en gaas afgezet zodat niemand last heeft van mijn katten ,kreeg wel commentaar van de buren ze vonden de netten geen zicht jammer dan van onze katten zal niemand last hebben , onze aangrenzende buurman had zelfs de gemeente ingelicht dus tussen ons moest mijn man het veranderen, daardoor ben ik wel al een jaar een kat kwijt nooit meer terug gevonden .
          op het moment zitten de buiten vogels in de schuur en mijn katten gaan gewoon mee naar binnen en doen er niks naar ,moet ze natuurlijk niet los laten . ik wil maar zeggen alle katten liefhebbers zijn niet het zelfde .
          gr monica

Opmerking

Gelukkig zijn er ook kattenliefhebbers die het doen zoals het hoort en ook aan andere mensen denken.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

'Vliegde ik?'
              -'Nee, je valde.'

Opmerking

Zo kan het dus ook

Ik heb even een foto van K@rin uit een ander onderwerp geleend.

Zo kan je dus ook dieren houden zonder anderen in de weg te staan. Toppie hoor K@rin! Goed gedaan.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Ja, dat is een heel mooie optie.
                  Alleen zouden er hier dan in elke tuin kennels staan.

Probleem was ook; waar we eerst woonden was het nooit een probleem, toen verhuisden we met onze katten hierheen en waren ze al jaren gewend buiten te komen. Zulke katten kun je niet meer binnen houden, ook niet in een kooi; dan worden ze gek.

Maar goed; vogels jatten en vissen uit de vijver halen doen de mijne gewoon niet.
                  Mijn oudste kat is te oud, mijn jongste is ooit zo geschrokken van vogels en ook van vissen, dat die wegsnelt als de zebravinkjes die ik in een kooi in de kamer heb staan maar even opfladderen.
                  Mijn oudste poes zit op een plank ernaast te kijken... te kijken... te kijken... en dan valt ze in slaap. Is wat anders dan schaapjes tellen hahaha.

Ach ja, toen we ze de eerste paar jaar hadden, hadden we niet in de gaten dat ze overlast zouden kunnen geven; zoveel als ze nog op de kattenbak deden.... moeilijk voor te stellen dat ze ook nog buiten wat deden.

En ik zeg al; in onze buurt lopen enorm veel katten.

Als deze 2 dood zijn neem ik geen katten meer.
                  'Vliegde ik?'
                  -'Nee, je valde.'

Opmerking

Working...
                  X