Mededeling

Collapse
No announcement yet.

haantje wel of niet apart zetten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• haantje wel of niet apart zetten?

Vandaag zijn er 7 cdk-tjes uitgekomen, maar moet ik nu het haantje wel of niet apart zetten?
    Ik lees tegenstrijdige berichten, dus weet het ff niet meer.
    Ik heb 1 koppeltje.
    Alvast bedankt!

mooi er bij laten hij gaat de hen helpen met verzorgen van de kuikens

Opmerking

Ik ben het eens met andre, gewoon appart zetten als hij de kuikens zou pikken
      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Even in de gaten houden inderdaad. Als het goed gaat, is er geen reden om hem apart te zetten

Opmerking

Inderdaad in de gaten houden - de ene man is agressiever dan de andere man - maar mijn mannetje is heel lief en neemt zijn opvoedkundige rol zeer serieus

Opmerking

In het verleden haalde ik de haan altijd weg. Dan weet je echter nog niet zeker of de kuiken niet aangepikt worden. De hen kan hier namelijk ook een handje van hebben. Kwartels zijn nogal agressieve beestjes!

Opmerking

Kwartels zijn zeer lieve diertjes! Alleen kunnen haantjes opvliegend zijn tegenover elkaar
              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Mijn dames kwartels vielen elkaar zelfs aan. Heb er een weg moeten doen om de vrede weer te herstellen. Denk dat iedereen een eigen ervaring heeft en ook elk dier is anders.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door bakfiets
                  Mijn dames kwartels vielen elkaar zelfs aan. Heb er een weg moeten doen om de vrede weer te herstellen. Denk dat iedereen een eigen ervaring heeft en ook elk dier is anders.
                  Je moet ze ook als koppel houden ,,niet 1 haan met meerdere hennetjes.

Opmerking

Als je een goeie man hebt valt het mee. Een pikekr gelijk wegdoen.
                    Heb ik ook gehad zon pikker, man/vrouw wat een ellende.
                    Ben er nu vanaf. Gelukkig. Heb nu jongen al vrij groot en zitten nog bij de ouders.. worden binnenkort wel gescheiden maar zo rustig onder elkaar!

Wel gaaf 5 hen en 1 haan bij de jongen
                    Groeten,

Henry
                    zebravinken, japanse meeuwtjes, diamantduifjes, chinese dwergkwartels, gouldamadines, cubavinken en roodkopamadines.

Opmerking

Working...
                    X