Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over kippen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ik denk dat alle gemend graan voor kippen wel goed is ,maar dat het heel belangrijk is wat je ze nog meer geeft.
    Ze lusten bijna alles.,zoals groenvoer ,stukjes fruit ,stukjes brood ,wormen ,soms een gekookt aardappeltje .
    Ook hebben ze grit nodig en altijd vers water.

Er is erg duur voer van Garvo ,,o.a te koop bij de boerenbond ,,daar zitten ook droge vlokkreeftjes door ,,ziet er goed uit en ze zijn er dol op .

Opmerking

Tja ik zal dan ook nog eens moeten gaan uitzoeken als ik ze heb, hoe ik het lekkerste eitje krijg. Ze zullen ook wel wat van de pot mee gaan krijgen en fruit en etc....
      Ik hoorde al een verhaal van een bekende die gek is op knoflook, en wat rijst met veel knoflook over had. En aan de kippen gaf waardoor de eieren naar knoflook gingen smaken .....
      Mijn eigen vogels geef ik heel veel extra naast het gewone""zaad"" , iedere dag hetzelfde bordje eten zou ik ook niet meer lekker vinden.
      Ik vind voeding voor dieren ook zeer belangrijk ik heb ook een husky die ik aan de B.A.R.F heb gezet (bones and raw food) mijn hond krijgt geen geperste brok met alle slechte lichamelijke klachten die er van kunnen komen.
      Net als pallets voor vogels daar ben ik ook niet echt een voorstander van, maar dat ligt aan ieder zich zelf waarvoor diegene kiest.....

Opmerking

Working...
      X