Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Samen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Samen

Kan iemand mij vertelen of;
    Ik heb vier japanse kwartels haan en drie hennen nu heeft een kennis in het bos (nou ja haar hond) een cineese dwergkwartel gevonden, ziet er gezond uit en het is waarschijnlijk een haantje. Zal wel gedumt zijn. Nu dan mijn vraag kan deze bij mijn japanners of word dat niks?

Die gaat vechten met je eigen haan...

Dree

Opmerking

Pas op!

Ben ook voorzichtig met het direct bij je andere vogels zetten....je weet helemaal niets van de geschiedenis van het beestje. Zou zonde zijn als je van de zonneschijn in de drup zou komen!

Peer

Opmerking

Ok nee dan neem ik hem niet, ze moeten het diertje toch ergens laten en daar ik buiten een groot ren heb voor mijn kwartels. Bedankt voor het snelle antwoorden.

Opmerking

Plaats sowieso nooit vogels van anderen bij je eigen birdies. Maar in quarantaine. is mij geleerd. Na een paar weekjes en evt een check op bloedluis kunnen ze er wel bij dacht ik zo.
          Groeten,

Henry
          zebravinken, japanse meeuwtjes, diamantduifjes, chinese dwergkwartels, gouldamadines, cubavinken en roodkopamadines.

Opmerking

ik zou zoiezo het beestje eerst even apart houden
            en kijken of ie echt gezond is of geen andere ongevallen heeft
            Groetjesss Bob
            tips zijn altijd welkom!

Opmerking

Het beestje zit niet bij mij maar bij mijn vriendin, dus komt wel goed. Hier heeft geen zin nu dus laat ik het maar zo, anders moet ik er weer een paar bij kopen en blijven we aan de gang hihihi

Opmerking

Working...
              X