Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Japanse kwartels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Japanse kwartels

He Allemaal

Ik wil graag wat japanse kwartels gaan houden,maar nu vroeg ik me af?
    Is een ren van 50cm hoog,hoog genoeg?( Ik ben wel van plan om noppenfolie tegen het dak te doen ) En ik las dat bij dit soort beter meerdere hennen kunt houden? Omdat ik van cdk weet dat je ze per koppel moet houden.Is er nog iets waar ik reken mee moet houden misschien?

Niemand?!

Opmerking

50 cm

lijkt me meer een ideale hoogte om konijnen te houden ipv kwartels

Opmerking

? Hoezo?! veelste hoog? of te klein?

Opmerking

Veeeel te klein.
          Kwartels hou je in een volliere ,waar je gewoon ook zelf in kunt lopen ,dat is wel zo gemakkelijk met schoonmaken en voeren.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Animal
            Veeeel te klein.
            Kwartels hou je in een volliere ,waar je gewoon ook zelf in kunt lopen ,dat is wel zo gemakkelijk met schoonmaken en voeren.
            Nouja is dat ook niet overdreven? Er zijn wel meer mensen hoor die kwartels in een ander hok houden dan bijv de voliere.Lijkt me onnodig om ze perce in een voliere te zetten van 2 meter hoog
            En het hok komt sowieso niet direct op de grond,maar in de tuin die verhoogd is.
            mja in iedergeval bedankt voor U antw

Opmerking

ik vrees dat ze daar voor het minste over springen
              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Een ren van die hoogte kan wel vind ik, deze kwartels springen zelden.
                Het is misschien wat onhandig als je er zelf in moet zijn.
                Ik zou dan met een paar kleppen als dak werken, waarbij je per deel kan afsluiten. Zo kun je per deel schoonmaken af en toe.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                X