Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geschikte kwartels voor een voliere met valkparkieten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Geschikte kwartels voor een voliere met valkparkieten

Wat zijn geschikte kwartelsoorten die ik in de voliere kan doen bij mijn valkparkieten.

voliere afmeting buiten is 3m lang 2m breed nachthok 1.5m lang 1 m breed
    M.v.g Dennis
    http://www.kwekerslijst.tk

Ik denk zo'n beetje alle soorten, de grondvogels en de boomkwartelsoorten. Valkparkieten hebben niet zo last van soorten die ook op stok slapen.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

chinese dwergkwartels zijn leuke beestjes voor op grond, zeker als ze kuikentjes hebben, net bijen
      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Bij ons hebben we japanse kwartels erbij gehad, en nu lopen er cal. Kuifkwartels en chukar patrijzen bij de valkparkieten

Opmerking

let wel op want de meeste kwartels maken zeer veel lawaai, dat je daardoor geen ruzie krijgt met je buren, mijn chinese dwergkwartels zijn al heel luidruchtig, de buren kunnen er al niet van slapen, vroeger had mijn nonkel kuifkwartels en die heeft hij na 1 dag teruggebracht doordat de buren zijn gaan klagen, en hou zeker geen mannetjes alleen want dan zitten ze dag en nacht door te roepen
          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Probeer wel aan natuurbroed te komen die gaan nog wel eens tot kweken over. En dan heb je helemaal lol.

Mvg Peter

Opmerking

Ik heb eerder chinese dw. kwartels gehad bij valkparkieten die ik toen had. ze hebben ze nooit iets gedaan tenminste niet gezien. maar de valkparkieten joegen ze wel op. dus mocht je dit proberen wel in de gaten houden.

gr.Ben
              Groeten, Ben

Opmerking

Working...
              X