Hallo,
Gister werdt er bij mij aan de deur een parkietje gebracht door een kennis
Tot mijn schrik had hij bijna geen bovensnavel meer tot aan zijn neusgaten
Hij vroeg of ik hem wou opvangen en in leven wou houden aangezien dit zijn eerste parkiet is en ik "al" een jaar vogels houd(niet echt heel lang)
Het was de dag ervoor gebeurt en het kwam door zijn argeponnis(dwergpapegaai) die hij al een tijdje had en los vloog
Hij pakte de parkiet door de tralies heen
de parkiet eet wel gewoon parkietenvoer en sla maar je zie ze gehemelte helemaal en hij steekt steeds zijn tong uit
Hij zit nu apart want ik wil hem nog niet bij de andere parkieten zetten
Maar hij schreeuw steeds naar de rest en hij gedraagt zich vrij normaal
Zou ik hem er al bij kunnen zetten? De kooi is 3 meter lang en 1 meter 20 breed met binnen hok en er zitten 10 parkietjes nu in
En groeit de snavel ooit weer aan?
Alvast bedankt
Mvg Lenny
Gister werdt er bij mij aan de deur een parkietje gebracht door een kennis
Tot mijn schrik had hij bijna geen bovensnavel meer tot aan zijn neusgaten
Hij vroeg of ik hem wou opvangen en in leven wou houden aangezien dit zijn eerste parkiet is en ik "al" een jaar vogels houd(niet echt heel lang)
Het was de dag ervoor gebeurt en het kwam door zijn argeponnis(dwergpapegaai) die hij al een tijdje had en los vloog
Hij pakte de parkiet door de tralies heen
de parkiet eet wel gewoon parkietenvoer en sla maar je zie ze gehemelte helemaal en hij steekt steeds zijn tong uit
Hij zit nu apart want ik wil hem nog niet bij de andere parkieten zetten
Maar hij schreeuw steeds naar de rest en hij gedraagt zich vrij normaal
Zou ik hem er al bij kunnen zetten? De kooi is 3 meter lang en 1 meter 20 breed met binnen hok en er zitten 10 parkietjes nu in
En groeit de snavel ooit weer aan?
Alvast bedankt
Mvg Lenny
Opmerking