Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alles over de Vinkensport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Alles over de Vinkensport

Deze site gevonden.

Staat nog in zijn kinderschoenen maar ziet er veelbelovend uit.

Grtz

Oorspronkelijk geplaatst door vinkske
    Deze site gevonden.

Staat nog in zijn kinderschoenen maar ziet er veelbelovend uit.

Grtz
    U registreren vinkeniers en ja, het ziet er inderdaad veelbelovend uit. Let's go!!!!

Groetjes,
    Briek.

Opmerking

tzou mooi zijn

Het zou heel mooi zijn dat wij ! vinkenpieten zouden kunnen op deze site ons verenigen en zelfs chatten met elkaar.

Opmerking

heb geenverstand van vinken
        maar ik vind het een zeer mooie goede en overzichtige site
        m.v.g jan

onder typ fouten voor behouden !

Opmerking

Heb eens bij wikipedia <vink> gekeken begint net zo.
          Ben niet voor maar ook niet echt tegen.Lijkt me ook heel moeilijk iets orgineels te zeggen van een vogel die zo vaak word beschreven.
          Neem aan dat iemand die iets over een bepaalde vogel schrijft diverse naslagwerken en informatiebronnen doorspit en onbewust toch iets opschrijft wat al eens beschreven is.
          Als je iets orgineels wilt opzetten begin dan eens een belgisch-nederlands woordenboek over de vinkensport daar denk ik dat je wel mensen plezier mee doet.

groeten eddie

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door girlits
            Heb eens bij wikipedia <vink> gekeken begint net zo.
            Ben niet voor maar ook niet echt tegen.Lijkt me ook heel moeilijk iets orgineels te zeggen van een vogel die zo vaak word beschreven.
            Neem aan dat iemand die iets over een bepaalde vogel schrijft diverse naslagwerken en informatiebronnen doorspit en onbewust toch iets opschrijft wat al eens beschreven is.
            Als je iets orgineels wilt opzetten begin dan eens een belgisch-nederlands woordenboek over de vinkensport daar denk ik dat je wel mensen plezier mee doet.

groeten eddie
            Inderdaad Girlits je kan moeilijk zeggen dat de vink een zwarte borst heeft een rode staart en een gele rug. Tja van jatwerk gesproken beide artikels beginnen zoals in wikipedia is die andere site dan zo origineel nee toch.
            Je moet je informatie ergens halen en waar haal je die juist op andere sites, naslagwerken enz. enz. en akkoord ja, het kan een beetje hetzelfde klinken.
            Om de kracht van het anker te voelen, moet je eerst de storm trotseren.

Opmerking

Working...
            X