Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ringen barmsijzen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ringen barmsijzen

Ik heb sinds vandaag weer een koppel kleine barmsijzen, hiervan wil ik ook graag jongen hebben maar die moeten ring en ik kan nergends meer op de site van de NBVV een bestel formulier vinden voor2010 en ik heb ook geen kweek nummer zou iemand me hier iets maar van kunnen uitleggen en of het nog kan?

gr. jochem

Oorspronkelijk geplaatst door jochem
    Ik heb sinds vandaag weer een koppel kleine barmsijzen, hiervan wil ik ook graag jongen hebben maar die moeten ring en ik kan nergends meer op de site van de NBVV een bestel formulier vinden voor2010 en ik heb ook geen kweek nummer zou iemand me hier iets maar van kunnen uitleggen en of het nog kan?

gr. jochem
    Ringen formulier staat in de brochure ringen regeling helemaal onderaan,kun je downloaden.
    Maar je moet wel lid zijn van de bond,of verspreid lid of via een vereniging,aanmelden kun je als nog bestellen.
    Mvg,
    kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

Maar je moet wel lid zijn van de bond,of verspreid lid of via een vereniging,aanmelden kun je als nog bestellen.
      Sorry kingfisher. Om ringen te bestellen voor europese cultuurvogels hoef je geen lid te zijn van een bond. Het ministerie heeft in de regeling bedongen dat niet-leden ook ringen voor deze vogels moeten kunnen bestellen. Die kosten dan wel € 1,00 per ring extra. Dat kan zowel bij de NBvV als bij de ANBvV. Bij de nbvv kan je dan ook nog met spoed bestellen (+ € 1,00 per ring extra) en dan kan je ze binnen een week in huis hebben. Bij de anbvv heb je ze gemiddeld met 6 weken in huis.

www.nbvv.nl
      www.anbvv.nl

Groet,

Rob.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK
        extraextra) en dan kan je ze binnen een week in huis hebben. Bij de anbvv heb je ze gemiddeld met 6 weken in huis.

www.nbvv.nl
        www.anbvv.nl

Groet,

Rob.
        xcuses,had ik over heen gelezen,je hebt gelijk.
        Mvg,
        kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

Indien je lid wordt van de NBvV dan kun je nadat je eigen kweeknummer heb ontvangen gelijk ringen bestellen zonder extra kosten,plus dat je ze sneller krijgt.

Mvg Geert

Opmerking

Working...
          X