Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloemputter man of pop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bloemputter man of pop

heb koppel maar volgens verschillende mensen zijn het 2 mannen volgens foto wat denken jullie?

foto 1483, 1484, 1485 zou pop moeten zijn

foto 1488, 1489 zou man moeten zijn

maar volgens andere 2 mannen geef u mening
    Bijgevoegde Bestanden

1488 en 1489 is aan het masker te zien duidelijk een man. De eerste 3 foto's lijken me een pop. Je zou de vleugelbocht moeten bekijken om echt zekerheid te hebben. Bruinachtige waas: pop. Zwartachtige waas: man. Ik houd het op een koppel.

Vr. gr.

Wim

Opmerking

Ik denk dat de eerste een pop is maar je kan dat beter zien aan de polsen. Dan strek je de vleugel uit en dan zie je dat de overgang van bruin naar zwart bij de man overgaat in dieper zwart. Bij de pop zie je meer schubbenachtig bruin in het zwart

Opmerking

oke ik zal morgen daar foto's van maken dan zien jullie ze nog

Opmerking

Het zou zo maar kunnen dat het een koppel is maar bekijk eerst de vleugelbochten maar dat geeft inderdaad veel meer duidelijkheid.
          Make birds not war.

Opmerking

ja, is een koppels de eerste 3 foto,s zijn van de pop en de 2 andere van de man, als ik van het masker uit ga.
            www.fretteren.eu

Opmerking

hier nog wat foto's misschien nu wat duidelijker
              Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Man of Pop?

Idd. aan de maskersfoto's(eerste serie) te zien zijn foto's 1,2, en 3 de pop en de foto's 4 en 5 de man.

Op de de vleugelbochtfoto's kan ik het niet goed zien.

Groeten Michael.
                Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

man of pop ?

ik denk aan de vleugelbocht te zien dat 497 en 498 een pop is, de hoeveelheid bruin, en dat 500 en 501 de man is, beduidend zwarter.
                  maar eerlijkheids halve is het op een foto minder goed te zien, dan wanneer je de vogel zelf beet hebt.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik beweer nu ook niet dat ik alle waarheid in pacht heb, maar volgens mij zijn de nummers 497 en 498 poppen, 500 en 501 zijn mannen.

Schiet dan later niet op de pianist omdat er verkeerdelijke informatie zou verstrekt zijn want ik en de vele anderen doen enkel hun best.

Opmerking

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan; volgens mij is het een koppel. Succes ermee!
                      Make birds not war.

Opmerking

Working...
                      X