Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Er liggen al een klein tijdje pluimpjes van mijn goudvinken in de grond. Voor de rui is het nu nog veel te vroeg. Zou dit kunnen zijn omdat ze al aan het paren zijn?
hwt is nog een maand te vroeg, als je nest gelegenheid geeft, zal de pop een nest bouwen en eieren leggen, maar deze zullen waarschijnlijk onbevrucht zijn.
hwt is nog een maand te vroeg, als je nest gelegenheid geeft, zal de pop een nest bouwen en eieren leggen, maar deze zullen waarschijnlijk onbevrucht zijn.
Oke. Ik zal nog een maandje wachten. Bedankt voor de snelle reacties.
Btw: mooie camstream heb je daar van je goudvinken.
heb je nu al jongen Naruch ? ik neem aan dat je deze binnen hebt zitten. alhoewel ik een kennis op de vereniging heb, die nu al jonge putters heeft liggen in de buitenvoliere. sommige zijn er erg vroeg bij.
ja, ze zitten binnen, heb nu 5 jonge goudvinken uit vliegen en 2 major putters uitvliegen en 3 in het nest, deze vliegen ook vlug uit. de grote geboorte golf komt rond 25 maart, dan moeten 5 goudvink nesten uitkomen en 1 putter nest.
de 18 de moet ook nog een nest putters uitkomen.
ja, ze zitten binnen, heb nu 5 jonge goudvinken uit vliegen en 2 major putters uitvliegen en 3 in het nest, deze vliegen ook vlug uit. de grote geboorte golf komt rond 25 maart, dan moeten 5 goudvink nesten uitkomen en 1 putter nest.
de 18 de moet ook nog een nest putters uitkomen.
ze zitten op 18 graden en 15 en half uur licht.
kweek je nu al? ik twijfel niet aan je woorden en beelden. maar zo vroeg ?? welke reden daarvoor.?? zo vroeg waarom ?,
Opmerking