Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zwarte goudvink modificatie en andere goudvink mutaties
het is zeker een mooie vogel het geel steekt mooi af tegen de pastel kleuren maar zijn het zo nog goudvinken
Het zijn zo nog steeds goudvinken... Een hele mooie en knappe kweekprestatie, die gele bruinpastel.
Overigens laten de getoonde foto's (op 1 na) dezelfde mutant zien.
Te hopen valt dat er langzamerhand bij de kleine insecteneters ook eens wat mutanten gaan verschijnen...
Er zijn altijd wel voor- en tegenstanders van mutaties of modificaties (hoe je het ook noemt).
Maar wat mij betreft is dit een pracht van een vogeltje met een zeer duidlijke aflijning in de kleur en op foto te zien een mooi type.
Ik wou dat ik er zo enkele in mijn kooitjes zitten had!!
Heel mooie mutaties, echt ongelooflijk hoe dat allemaal kan.
Het geel komt heel mooi uit in de bruinpastel vorm, in de wildkleur vind ik het geel niet zo mooi. De witte is ook wel speciaal.
Natuurlijk zal het nog wel even duren dat deze mutaties betaalbaar zijn voor de gewone kwekers. Ben benieuwd welke mutaties we nog kunnen verwachten in de toekomst
Vermits er een vermoeden kan zijn van copyright heb ik de foto's maar verwijderd. Jammer voor de liefhebbers die te laat gekeken hebben, 't waren echt prachtexemplaren.
Wel raar dat ze toch in m'n mailbox zijn terecht gekomen.
Beetje belachelijk dat je de foto's voor zo'n opmerking van Picla dient te verwijderen.Als dat zijn bijdrage is dan heb ik liever dat hij zich niet moeit. Ik heb niets van enig vermoeden en indien het er zou zijn dan had ik er nog geen probleem mee.
Ik heb er weer wat uit bijgeleerd
Ik heb ze gezien en ze zijn prachtig.
Bedankt om ons deze mooie kleur weer wat beter te leren kennen.
Gooi ze er maar op als er nog per toeval in je mailbox terechtkomen
Beetje belachelijk dat je de foto's voor zo'n opmerking van Picla dient te verwijderen.Als dat zijn bijdrage is dan heb ik liever dat hij zich niet moeit. Ik heb niets van enig vermoeden en indien het er zou zijn dan had ik er nog geen probleem mee.
Ik heb er weer wat uit bijgeleerd
Ik heb ze gezien en ze zijn prachtig.
Bedankt om ons deze mooie kleur weer wat beter te leren kennen.
Gooi ze er maar op als er nog per toeval in je mailbox terechtkomen
Fijne gemakkelijke redenering. Behalve als je de maker van die foto's bent en ze zo tegenkomt. Leuk om met andermans veren te pronken.
Daarnaast is er ook echt sprake van copyright.
Fijne gemakkelijke redenering. Behalve als je de maker van die foto's bent en ze zo tegenkomt. Leuk om met andermans veren te pronken.
Daarnaast is er ook echt sprake van copyright.
Barmsijscabaret beweert ook nergens dat de vogels van hem zijn en dus gaat hij ook niet 'met andermans veren pronken'. Op deze manier komen we te weten dat de goudvink er ook in andere kleuren is dan de wildkleur en de mutaties die we al kennen.
Barmsijscabaret beweert ook nergens dat de vogels van hem zijn en dus gaat hij ook niet 'met andermans veren pronken'. Op deze manier komen we te weten dat de goudvink er ook in andere kleuren is dan de wildkleur en de mutaties die we al kennen.
Een beetje vooruitgang kan een kwaad.
Volgens mij bedoelde piet hier de spreekwoordelijke veren.
Opmerking