Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zwarte goudvink modificatie en andere goudvink mutaties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Sec

op de SEC zat ook een mooie mutant, gekweekt door Jos Dircks, een bruinpastel gele goudvink.
    Bijgevoegde Bestanden
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

zeer mooi

het is zeker een mooie vogel het geel steekt mooi af tegen de pastel kleuren maar zijn het zo nog goudvinken
      ik ben vooral leergierig

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gouvink neerpelt
        het is zeker een mooie vogel het geel steekt mooi af tegen de pastel kleuren maar zijn het zo nog goudvinken
        Het zijn zo nog steeds goudvinken... Een hele mooie en knappe kweekprestatie, die gele bruinpastel.
        Overigens laten de getoonde foto's (op 1 na) dezelfde mutant zien.

Te hopen valt dat er langzamerhand bij de kleine insecteneters ook eens wat mutanten gaan verschijnen...

Opmerking

Heb jij je brilletje niet op dan????

Er zijn altijd wel voor- en tegenstanders van mutaties of modificaties (hoe je het ook noemt).
          Maar wat mij betreft is dit een pracht van een vogeltje met een zeer duidlijke aflijning in de kleur en op foto te zien een mooi type.

Ik wou dat ik er zo enkele in mijn kooitjes zitten had!!

Opmerking

Heel mooie mutaties, echt ongelooflijk hoe dat allemaal kan.
            Het geel komt heel mooi uit in de bruinpastel vorm, in de wildkleur vind ik het geel niet zo mooi. De witte is ook wel speciaal.
            Natuurlijk zal het nog wel even duren dat deze mutaties betaalbaar zijn voor de gewone kwekers. Ben benieuwd welke mutaties we nog kunnen verwachten in de toekomst

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door fransb
              Mooie foto`s van mooie vogels,
              zijn deze van jezelf ?

Nee hoor, jammer genoeg niet.

Opmerking

Dus de foto's zijn gestolen?

Opmerking

Opmerking

ik ben vooral leergierig

Opmerking

beide

ik bedoelde ook de vogels en de foto`s.
                      Ik weet toevallig ook wie de foto`s gemaakt heeft.
                      Het takje komt mij erg bekend voor
                      sigpic

Opmerking

Vermits er een vermoeden kan zijn van copyright heb ik de foto's maar verwijderd. Jammer voor de liefhebbers die te laat gekeken hebben, 't waren echt prachtexemplaren.

Wel raar dat ze toch in m'n mailbox zijn terecht gekomen.

Opmerking

Beetje belachelijk dat je de foto's voor zo'n opmerking van Picla dient te verwijderen.Als dat zijn bijdrage is dan heb ik liever dat hij zich niet moeit. Ik heb niets van enig vermoeden en indien het er zou zijn dan had ik er nog geen probleem mee.
                          Ik heb er weer wat uit bijgeleerd

Ik heb ze gezien en ze zijn prachtig.
                          Bedankt om ons deze mooie kleur weer wat beter te leren kennen.

Gooi ze er maar op als er nog per toeval in je mailbox terechtkomen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Davy
                            Beetje belachelijk dat je de foto's voor zo'n opmerking van Picla dient te verwijderen.Als dat zijn bijdrage is dan heb ik liever dat hij zich niet moeit. Ik heb niets van enig vermoeden en indien het er zou zijn dan had ik er nog geen probleem mee.
                            Ik heb er weer wat uit bijgeleerd

Ik heb ze gezien en ze zijn prachtig.
                            Bedankt om ons deze mooie kleur weer wat beter te leren kennen.

Gooi ze er maar op als er nog per toeval in je mailbox terechtkomen
                            Fijne gemakkelijke redenering. Behalve als je de maker van die foto's bent en ze zo tegenkomt. Leuk om met andermans veren te pronken.
                            Daarnaast is er ook echt sprake van copyright.
                            mvrgr

Piet

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Piet
                              Fijne gemakkelijke redenering. Behalve als je de maker van die foto's bent en ze zo tegenkomt. Leuk om met andermans veren te pronken.
                              Daarnaast is er ook echt sprake van copyright.
                              Barmsijscabaret beweert ook nergens dat de vogels van hem zijn en dus gaat hij ook niet 'met andermans veren pronken'. Op deze manier komen we te weten dat de goudvink er ook in andere kleuren is dan de wildkleur en de mutaties die we al kennen.

Een beetje vooruitgang kan een kwaad.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Davy
                                Barmsijscabaret beweert ook nergens dat de vogels van hem zijn en dus gaat hij ook niet 'met andermans veren pronken'. Op deze manier komen we te weten dat de goudvink er ook in andere kleuren is dan de wildkleur en de mutaties die we al kennen.

Een beetje vooruitgang kan een kwaad.
                                Volgens mij bedoelde piet hier de spreekwoordelijke veren.
                                sigpic

Opmerking

Working...
                                X