Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Putter wat zou dit zijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Putter wat zou dit zijn

Een putter zat wat dik in de veertjes
    Na hem hebben uitgevangen zag ik dat hij onder op zijn buik een verdikking had. Niet donker van kleur .maar gewoon zo beetje roze kleur De puter is best nog actief eet en drinkt goed ook is hij niet mager denk eerder wat te dik omdat ik zijn borstbeen bijna ook niet voel zit veel vlees . Maar wat zou dit kunnen zijn en .wat is er aan te doen . Ze krijgen wildzaden . Onkruidzaden ei voer en kanarie voer ze . zitten in een voliere van 4.50L 2H en 2 D tussen de kanarie.s en wat tropen
    Last edited by jfk1; 16-03-2021, 15:00.
    wat heb ik een leuke hobby .
    juist vogels houden :) :)

Weet alleen niet hoe ik een foto moet plaatsen

Opmerking

Gebruik een externe foto uploadsite, b.v:
      Biedt gratis afbeelding uploaden en hosting-integratie voor forums. gratis fotohosting en delen van foto's voor websites en blogs.

Load een foto op en gebruik de direkte link.
      Klik op het foto icoontje wat boven het reactie veld staat en plak de directe link volgens de te volgen stappen. Is niet moeilijk.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

wil je dit zeker weten dan zou je de mest van de vogel moeten laten onderzoeken even in zilverpapier doen en opsturen bv naar Hetwig de vogelarts dan krijg je ook gelijk medicatie kan een bacterie zijn maar ook megabacterie is (dat een schimmel) of coccidiose
        ik hoop dat je niet te laat bent en hou de vogel wat warmer dat is beter om te herstellen

Opmerking

Heb contackt gehad met Hedwig de vogelarts . Foto.s en filmpje gestuurt . Zij dacht aan vet . De vogel is niet mager eet en drinkt goed is ook alerd want als ik pinkeys op de voerschaap gooi is hij er als eerste bij .

Opmerking

Opmerking

Zo ziet het er uit dw foto is ook gestuurt na Hedwig https://postimg.cc/WFbCC2zJ/dd672f02

Opmerking

Working...
              X