Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Putter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Putter

Als twee poppen in de broed tijd bij elkaar zitten vechten ze dan met elkaar?
    Ik vermoed dat ik twee poppen bij elkaar hebt zitten.
    Want fluiten doen ze niet wel dansen op de stok.

Lesbisch

Oorspronkelijk geplaatst door ThvanBolderen
    Normaal is dat geen probleem... als ze echter in broedconditie komen kunnen ze lesbische neigingen vertonen, wat op zich geen probleem is... enkel kan je ze dan later moeilijker koppelen indien je nog een man op de kop zou kunnen tikken.
    Wie zich inspant om te ontspannen is overspannen!

Opmerking

@thvanbolderen

Plaats even een foto van het zijaanzicht van de vogel dan kunnen we je vertellen welke geslachten de vogels hebben.

Mvg
      Erik

Opmerking

geslacht

het is toch 'n koppel maar ze liggen elkaar niet zo erg ze pikken af en toe naar elkaar wat is hier aan te doen zonder een andere man of pop erbij te doen want ik heb geen ander man of pop.

Opmerking

het is toch 'n koppel maar ze liggen elkaar niet zo erg ze pikken af en toe naar elkaar wat is hier aan te doen zonder een andere man of pop erbij te doen want ik heb geen ander man of pop.
          Als het echt niet klikt is hier niet veel aan te doen. Misschien even afkijken, het kan zijn dat een van beide nog niet in conditie is.

Opmerking

Zijn ze wat grijzer op de kop? Ik bedoel is het zwart op de kop wat grijzer? Als dat zo is dan heb je 2 popjes. Zijn het Siberische putters? De laatste jaren maak ik zo het onderscheid tussen mannen en poppen en dat klopt vrij goed.
            Groetjes,
            Guy

Opmerking

putter

het is wel 'n koppel want de man fluit de hele dag maar hij pikt ook naar de pop.

Opmerking

Zingen

het is wel 'n koppel want de man fluit de hele dag maar hij pikt ook naar de pop.
                Bij mijn putters is zingen geen maatstaf tussen geslachten (het rode masker ook niet trouwens).
                Ik heb hier poppen die bijna evenveel zingen als hun mannelijke partners.
                Een leek zou geen onderscheid kunnen maken, afgaand op de zang.

Suc6,
                Putterjer
                Wie zich inspant om te ontspannen is overspannen!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door putterjer
                  Bij mijn putters is zingen geen maatstaf tussen geslachten (het rode masker ook niet trouwens).
                  Ik heb hier poppen die bijna evenveel zingen als hun mannelijke partners.
                  Een leek zou geen onderscheid kunnen maken, afgaand op de zang.

Suc6,
                  Putterjer
                  dat is waar voor een kweekleek. alle vogels (hmhm )
                  zingen in de winter.

Opmerking

Working...
                  X