Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 koppel barmsijsjes en 1 koppel sijzen bij mekaar in?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Jo

Opmerking

maar in die vlucht; Zou daar wel

1-1 barmsijs + 1-1 goudvink

of

1-1 barmsijs + 1-1 bloemputter

kan ik 1 van deze 2 in mijn vlucht doen van 1,60x0,75x2?

Opmerking

Samen met goudvinken vind ik wat gewaagd en putters? Opzich is er niet veel ruimte om te vluchten als de een dominant gedrag laat zien. Barm-eur.sijs en groenling zijn wat dat betreft rustiger.
        Persoonlijk zou ik de goudvink niet doen. De putter durf ik zo niet te zeggen. Maar ze zullen zeker laten merken dat zij ook wat ruimte willen hebben.
        Jo

Opmerking

maar een koppel groenlingen of een koppel eu sijzen zouden dus wel prima in deze vlucht (1,60x0,75x2) passen.

Opmerking

Zonder garantie? Ja dat is te proberen. Maar of het gaat kweken, dat is de vraag.
            Jo

Opmerking

maar met europese sijzen en barmsijzen in een vlucht lukt wel toch??

Opmerking

Jo

Opmerking

nou heb ik nog een duidelijke vraag en ik graag een duidelijk antwoord

welke koppel vogels pas het best bij een koppel barmsijsjes in een vlucht van 1,60x0,75x2 m???

A) koppel groenling (groenvinken)
                  B) koppel europese sijzen
                  C) koppel bloemputters

alvast bedankt

Opmerking

Mijn mening: geen van beide.

Opmerking

Ik heb de neiging om met Jan mee te gaan en ook te zeggen geen. Toch zit ik nog te denken aan de groenling. Waarom? De groenling is een ander type vogel dan de barm en de gewone sijs. Dus ook niet direkt een voedsel concurrent.
                      Maar de groenling is wel groter en is het niet uitgesloten dat hij mogelijk een dominate houding gaat aannemen bij het voer o.a.
                      Jo

Opmerking

Working...
                      X