Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leuk stukje in OV over keuring in Stumm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Leuk stukje in OV over keuring in Stumm

Aardig stukje over keuring in Stumm(oostenrijk).
    Bij de voorzitter van deze vereniging ben ik thuis op bezoek geweest.
    Grote kruisbekkenkweker van meerdere soorten kruisbekken en een aardige man.
    Ook een show waar ik toch een keertje heenga,onderdak is geen probleem
    Mvg,
    Kingfisher.

Stumm

Met zo'n plaatsnaam zou ik er nooit heen gaan Kingfisher.

Wat verwachten mensen van je?

Town of Intercourse, Armish country, Pennsylvania.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland

Opmerking

Kennis van je Kees, die man onder dat ouwe bord?
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Heb jij nooit intercourse dan?
        dus waarom zou er geen stadje zo heten?
        Misschien doen ze het er wel veel,zo nou klaar weer hebben we ook weer gehad.
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

kom op met z`n allen

vind het wel een mooi artikel, waar jij op doelt Kingfisher, is jammer dat het zo ver weg is. wat ik wel miste in onze vogels, was de voliere van de maand. of het blad nu vol zat, of dat ze te weinig animo hebben ? ik weet het niet. bij deze mensen, maak een foto van je voliere, brei er een verhaal bij, en mail het naar de bond. ik stond er afgelopen tijd ook in, ben ik wel trots op.

by the way, ik ben dol op intercourse....... hahahahahahahaha
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Hoi Ton

Als je dan toch op vakantie naar de VS gaat?

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

was zeker een mooi stukje over oostenrijk
              Groetjes van marco

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                Hoi Ton

Als je dan toch op vakantie naar de VS gaat?

jazeker Kees, als ik een interessant stukje voor onze vogels kan schrijven, over de vogels die ik ga zien in de states, zal ik dat zeker doen. wat ik steeds lees in de vogel bladen, waarop ik lid ben, is dat ze om copij schreeuwen. dat loopt helaas steeds verder terug, jammer wel. daarom mijn oproep, om je belevenissen met je vogels op papier te zetten, en het naar de bond te sturen. het zal zeker worden gewaardeerd.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

copy nbbv

hallo,moeten ze eerst maar wer eens gaan betalen.
                  niks betalen zeker en dan later met je foto,s ervandoor gaan en er ook nog geld voor vragen later.
                  ook die stukken over roofvogels en gieren eerst maar eens verwijderen leuke vogels maar je ziet ze niet op de tt he.
                  ook eens beginnen om de copy die je aanleverd ook eens te plaatsen en niet in de la laten leggen he.
                  en zo kan ik nog wel even doorgaan hoor.
                  en toch blijf ik het een van de mooiste bladen vinden hoor.
                  even nog 1 er achteraan binnen enkele maanden 2 keer hetzelfde stuk erin plaatsen.
                  en als je dan eens wat schrijft word het hel verhaal veranderd,jammer .
                  mvg

Opmerking

copij II

Copij voor Onze Vogels is altijd gewenst. Foto's zijn ook altijd gewenst. Als u een meningsverschil hebt met de redactie van eender welk blad is het wel zo netjes om dat bij de betreffende personen aan te kaarten en aldaar trachten op te lossen.

en als je dan eens wat schrijft word het hel verhaal veranderd,jammer .

Opmerking

Hallo Wim. (kan er maar een plaatsen, dus smile, smile, smile, smile

Ik zal je eerst een proberen op te beuren met een WK'tje ( Een Wk'tje is het meermalig - en vaak overbodig - indrukken/vasthouden van een toets op je toetsenbord)

Zoals je natuurlijk al weet zit elke hobby club/vereniging die ook een blad uitbrengt altijd te schreeuwen on copy om de club/vereniging in leven te houden. Dit geldt zowel in NL als in NZ , ter land, ter zee en in de lucht (was dat GBJ Hiltermann die dit zei?)

Helaas komt het wat copy betreft altijd aan of dezelfde mensen. Ik draag daar zelf graag mijn steentje in bij zowel met wat foto's en artikeltjes.
                      Mits gramaticaal goed geschreven en een goede zinsopbouw ( valt mij ook niet altijd mee - vooral in het Nederlands) is er geen reden een artikel te veranderen. Je kan toch altijd afspraken maken betreffende het veranderen van een artikel? Heb ik zelf ook gedaan want tenslotte zijn mijn artikelen mijn zienswijze en niet die van de redacteur dus samen moet men daar uitkomen.

Dat een artikel twee maal binnen enkele maanden geplaatst is is een vergissing en dat weet jij ook wel! Het zijn net mensen daar bij de NbVV.

De inhoud van het blad van de NvBB hoeft niet alleen te rusten op wat men op een TT ziet natuurlijk. Er zijn genoeg leden binnen de vereniging die graag ook andere vogels zien en er zijn zelfs mensen die alle vogels mooi vinden.

Gelukkig zijn er dus mensen die wat copy inleveren zodat jij ervan kan blijven genieten.

Opmerking

Als het alleen over tt's zou gaan, zou ik het blad niet meer hoeven, ik vind juist de veelzijdigheid enorm positief de laatste tijd.

Betalen vind ik onzin, je levert een stukje aan en als dat interessant genoeg bevonden wordt en geplaatst wordt, moet je trots zijn.

Gelukkig wordt er al een hoop tekst geredigeerd, komt de leesbaarhed ten goede.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                        X