Mededeling

Collapse
No announcement yet.

man of pop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• man of pop

heb nu al even deze 2 kepen maar zie het verschil niet of dit mannen of poppen zijn
    Bijgevoegde Bestanden

zo te zien een koppel, even wachten op het zomerkleed en dan weet je het zeker.

foto 1 achter de man ,voor de pop
    foto 2 man
    foto 3 pop

maar ik kan het verkeerd hebben, kepen zijn niet mijn specialiteit.
    www.fretteren.eu

Opmerking

zal dan even afwachten tot hij op zijn zomerkleed komt, kepen kweken deze vroeg in het jaar of laat?

Opmerking

hier een kweekverslag over de keep

www.fretteren.eu

Opmerking

er zijn precies weinig houders of kwekers die de keep houden
          Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

klopt veel te weinig en dit komt omdat ze te weinig kosten als je kweekt en wil verkopen, ook zijn ze moeilijk te kweken en zenuwachtig .op tentoonstelling zijn ze ook moeilijk er valt teveel aan af te keuren en je zou ze in zomerkleed moeten krijgen wil je er mee spelen.
            Toch is het zeker de moeite en wens ik u veel succes met de kweek van uw vogels.
            grtn.

Opmerking

Beste Gors,

Wat moet een koppeltje kepen dan kosten wat ik zoek ook nog een uitdagende vogel die niet al te veel kost.

Mvg Peter

Opmerking

ik heb eens een man gezien voor 15 euro. Dus een koppel zal denk niet zo heel duur kosten denk ik

Groeten Erwin

Opmerking

ik denk ook 15e tot 25e stuk ,maar zoals gezegd er zijn er niet veel die er mee kweken.

Opmerking

voor de kweek is dit toch te vergelijken als die van de vink?

Opmerking

brewer of grgrgr.

Oorspronkelijk geplaatst door gors
                      ik denk ook 15e tot 25e stuk ,maar zoals gezegd er zijn er niet veel die er mee kweken.
                      die neef van botvink( de echte suskewiet kwekers haten die)
                      hier word er niet mee gekweekt . zal je nooit vinden in dat ( vinkenpieten gedoe) . ik ken niemand die kepen kweekt .

Opmerking

Jij kent niemand die ze kweekt medaar maar ze zijn er wel.
                        Al kweek je ooievaars of kraanvogels dan zijn daar meerdere kwekers van alleen even zoeken en geduld is een schone zaak.
                        Mvg,
                        Kingfisher.

Opmerking

toch zijn kepen wel erg mooie vogels zeg! is de vraag ernaar echt zo laag dat de prijs zo laag is? mijn vader had vroeger eens een gewonde keep gevonden deze werd in de voliere gedaan en werd toen weer in de zomer losgelaten. prachtige vogels! in ONZE VOGELS van maart 2006 staat een klein verhaaltje over de keep misschien kan je via die schrijver aan meer info komen over je nieuwe aanwinst

Opmerking

foto 2 is een man en foto 3 een pop
                            man krijgt een zwarte kop ik heb zelf ook kepen gehad maar niet gelukt om er jongen uit te krijgen maar succes er mee de prijs van de kepen liggen ongeveer gelijk of iets duurder als de groenlingen maar je ziet ze weinig
                            gr john

Opmerking

Working...
                            X