Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groenvinken kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• groenvinken kweek

als je een goed koppel hebt, geeft dat de voorkeur. is wel het rustigste, als het erg druk is, komt er van kweken meestal weinig terecht.

ook belangrijk is hoe groot je voliere is ?
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik denk wel dat er kans zal bestaan dat je kruisingen ook gaat kweken

succes!
      http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

ik denk ook kruisingen ,dus beter kanaries van andere kleurslag en geen rode of gele want dan heb je bonte kruisingen.

Opmerking

neen

groenling (vlasvink) per koppel kweken. geen rode kanaries bij.
          wel groene of gele kleurkanarie popjes .gepigmenteerde geen vetkleur want vetkleur( niet met strepen op flanken ). van deze zal je, een bontebrol hebben van jongen appelblauwzeegroen van kleur .

Opmerking

De groenvinken kweek gebeurd liefst per koppel. Maar waarom er geen man met 3 poppen rood intensieve kanaries bij mogen vraag ik mij af. De groenvinkman zal wel nie naar de kanariepoppen kijken als er een groenvinkpopje bij zit.

Opmerking

groenvinkenkweek

heb verleden jaar 2 mannen en 4 poppen groenvinken +2 poppen kanarie
              de mannen koppelden toch ook met de kanaries .heb enkele jongen (kruisingen verkregen) heb nu geen kanaries meer bij de groenvinken zitten

Opmerking

Dat zal wel degelijk zo zijn, bieke. Als je 2 kanariepopjes bij de groenvinken steekt zonder kanarieman dan zal je zeker en vast kruisingen kweken. Hier was er wel sprake van vogels per koppel en niet van losse poppen.

Opmerking

groenling koppel

Ik heb een groenling koppel agaat en een bruine pop, zitten en er vliegen bewust nog twee kanarie poppen bij een vetstof geel en een opaal geel mozaiek, ik laat wel horen hoe dat uitpakt.

gr wil

Opmerking

Working...
                  X