Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rode kleur barmsijs.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Rode kleur barmsijs.

Hallo,

Ik heb een vraag over het rode bij een barmsijs ik las pas dat je het rode kruintje en de borst rood moet houden met carotene klopt dit?

En als dit zo is kan dit ook met natuurlijke middelen (peen)? In plaats van rood eivoer.

Mvg Peter

Dag,

Voor barmen is dit prima te doen op de natuurlijke weg, middels peen of teunisbloem zaad of spirulina kan ook. maar een beetje cantaxine of iets soortgelijks wil ook prima ze hoeven maar heel iets.

succes

mvg
    HJ de Graaf

Opmerking

Oke bedankt dus 1x per week een peentje is zat

Opmerking

rode kleur.

Oorspronkelijk geplaatst door petergr
        Hallo,

Ik heb een vraag over het rode bij een barmsijs ik las pas dat je het rode kruintje en de borst rood moet houden met carotene klopt dit?

En als dit zo is kan dit ook met natuurlijke middelen (peen)? In plaats van rood eivoer.

Mvg Peter
        puur natuur werken .
        met wortels (karotten) ,rode bieten ( roo bejten) . da sap van de rode biet . kan je : zelf je kleren kleuren . puur natuur . worden mooi roze .
        je kookt die bieten ( zal stinken ze, de eerde smaeke moet er ut )

water afgieten en opnieuw verder koken. met vers water.

wanneer die gaar zijn . afgieten en sap sparen . ( das het roodt.)
        nu kan je echte puur natuur getekende vogels hebben.

geef ze maar dat drinken .

oja : ma doe je nu met je bieten ? op eten .

kudt laten worden en pellen , in schellen snieden , wa ajuin , wa azien .
        in den vriego in . dag nadien lekker ze .
        maar ??? wanneer je naar de ?? gaat nie onderaan zien ze . ook roodt . grapje .

je ziet zoo, ik zeker na jaren ervaring . puur roodt of pillen rood .

aan pootjes , teennagel en bek .

groetjes den medaar . veel rode kweekleute .

Opmerking

Oke bedankt dan doe ik dat

Opmerking

Hallo, hoe geef je dat dan die peen, rauw in stukjes door hun eivoer? Eten ze dat gemakkelijk? En dat bietensap, kun je dat bewaren in de koelkast?

Opmerking

Mijn barmsijzen kleur ik rood door ze op een leeftijd van ongeveer 30 dagen 4 dagen canthaxantiene door het drink water te geven.

Ook doe ik wel, als ik verschillenden leeftijden door elkaar heb, 1 keer in de 14 dagen 1 dag canthaxantiene door het water.

Zo krijgen ze mooie rode petjes en de oude mannen mooie rode borsten.
              En de snavels kleuren niet door.

Opmerking

Working...
              X