even voorstellen,(eerste bericht op dit forum)
ik ben Gertjan Nijsink, 36 jaar en 3 kids , huisje boompje beestje enz.
ik heb sins deze week een kauw van 4 weken oud,
de vogel is volledig legaal en voorzien van een juiste voetring,
nu is mijn vraag: is er een (online) register waar vogels middels het nummer in hun voetring ingeschreven worden, zodat ze bij zoekraken of diefstal weer bij de rechtmatige eigenaar/verzorger terrug gebracht kunnen worden?
ik had als kleine jongen ook al een kauw, deze is een aantal jaar bij me gebleven en ging zelfs mee naar school, waar hij in de kastanjeboom op me wachte tot ik terrug keerde,(soms ging hij ook zelfstandig terrug naar huis)
nu is mn oudste zoontje 9 jaar en vroeg vorig jaar al of we een kauw kregen.
nu heb ik sins dit voorjaar een prima ruim onderkomen, waar met gemak een kauw gehuisvest kan worden, (uiteraard mag hij ook los vliegen als ik thuis ben)
groet Gertjan
ik ben Gertjan Nijsink, 36 jaar en 3 kids , huisje boompje beestje enz.
ik heb sins deze week een kauw van 4 weken oud,
de vogel is volledig legaal en voorzien van een juiste voetring,
nu is mijn vraag: is er een (online) register waar vogels middels het nummer in hun voetring ingeschreven worden, zodat ze bij zoekraken of diefstal weer bij de rechtmatige eigenaar/verzorger terrug gebracht kunnen worden?
ik had als kleine jongen ook al een kauw, deze is een aantal jaar bij me gebleven en ging zelfs mee naar school, waar hij in de kastanjeboom op me wachte tot ik terrug keerde,(soms ging hij ook zelfstandig terrug naar huis)
nu is mn oudste zoontje 9 jaar en vroeg vorig jaar al of we een kauw kregen.
nu heb ik sins dit voorjaar een prima ruim onderkomen, waar met gemak een kauw gehuisvest kan worden, (uiteraard mag hij ook los vliegen als ik thuis ben)
groet Gertjan
Opmerking