Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sedechol B15

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ik ben bewust niet in de discussie mee willen gaan, om alweer niemand tegen de schenen te stampen, en alweer geen aanmaning van de moderator te krijgen. Maar goed, dit is naast de kwestie.
    Ik krijg wel steeds meer de indruk, dat als je niet onmiddellijk ja knikt aan de vraagsteller, en een discussie opent, dat je dan het verwijt krijgt dat je kritiek geeft. Wel kritiek mag en moet kunnen volgens mij, zolang die maar opbouwend bedoeld is.
    En zoals gezegd, als je zo een topic opent, lijkt het me logisch dat je ook tegenwind krijgt.
    Dit voedingssupplement kan je in belgie kopen bij vogelarts Coutteel in Nijlen.

Opmerking

Hee,

MarcoPetra, voel je niet zo snel aangebrand. Heeft geen zin. Het is toch altijd zinvol om een discussie te hebben? Ieder die daar zin in heeft kan en mag reageren natuurlijk. Men denkt hier gewoon met je mee. Een ander licht er op is soms wel eens goed ook al past het niet altijf precies in wat iemand op zijn/haar vraagstelling verwacht.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

[QUOTE=marcopetra;29572]

Voor zwartkopje: Je niet mengen in iets als je niet weet waar je over praat, eenn quote ergens plaatsen met ongepaste tekst slaat nergens op.
        QUOTE]

Excuse me, waarom zou ik niet weten waar ik over praat (oordeel alsjeblieft niet als je de mensen niet kent) en het is zeker geen ongepaste tekst.

Jou tekst is ongepast, als je weet dat iets slecht is toch gewoon doen,
        Verder sluit ik me aan bij WK(en de rest).

Opmerking

is goed juist

Oorspronkelijk geplaatst door marcopetra
          Hallo Winterkoning,

Als ik een vraag op vogelcafe zet en ik moet vantevoren goed nadenken hoe ik die moet formuleren dan heb ik al geen zin meer om dat te doen.

Ik heb niets uit willen lokken met mijn vraag, volgens mij zitten er mensen op vogelcafe die overal over willen discuseren en het allemaal beter weten.( ik zeg niet dat jij dat doet)

Voortaan zal ik eerst goed nadenken of ik nog wel iets via vogelcafe doe ja of nee.

Met een simpele vraag ( volgens andere een quote) krijg je een discussie en word je verweten dat je niet goed voor je vogels bent, je zou er doodziek van worden.

Groeten, Marco

Voor zwartkopje: Je niet mengen in iets als je niet weet waar je over praat, eenn quote ergens plaatsen met ongepaste tekst slaat nergens op.

Verdere discussie is zinloos en ik reageer maar niet meer, dat lijkt me het beste.
          Hallo Marco

Het is juist goed dat er een discussie volgt, want dan komen alle voors en na's ook mooi aan bod.
          Het lijkt mij juist dat een forum is gemaakt om meerdere meningen te horen.
          Ik bedoel wil je nu wat leren of niet?. Hoe meer voor en nadelen er aan bod komen hoe beter de mensen worden geinformeerd.

Nou Nou maak je niet zo druk marco is toch niet nodig
          mvg Gerard 6

Opmerking

nou gerard

iets minder kan ook wel hoor!
            meningen te hoeren.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Betweters

Hallo Winterkoning,

Als ik een vraag op vogelcafe zet en ik moet vantevoren goed nadenken hoe ik die moet formuleren dan heb ik al geen zin meer om dat te doen.

Ik heb niets uit willen lokken met mijn vraag, volgens mij zitten er mensen op vogelcafe die overal over willen discuseren en het allemaal beter weten.( ik zeg niet dat jij dat doet)

Voortaan zal ik eerst goed nadenken of ik nog wel iets via vogelcafe doe ja of nee.

Met een simpele vraag ( volgens andere een quote) krijg je een discussie en word je verweten dat je niet goed voor je vogels bent, je zou er doodziek van worden.

Groeten, Marco

Verdere discussie is zinloos en ik reageer maar niet meer, dat lijkt me het beste.
              Ben het helemaal met jouw eens marco,
              dat bedoel ik met het cultuurtje hier
              er zijn een aantal mensen besig al een aantal malen gezien die het met
              kritiek en afschieten van mensen de sfeer hier vergallen.
              ik vind het soms echt een stelletje galbakken!!!!!

laat mensen hun waarde AUB!!!!!!!!!!!!!
              groeten uit apeldoorn

Opmerking

Hallo,

Het middel is te verkrijgen bi de firma de groene luifel in sluis.

Ik heb goede contacten met de beste topkweker op het gebied van rood agaat en rood isabel in Belgie ( Raymond Aerts)

Hij geeft zijn vogels tijdens de rui periode en voor de verschillende tt een kuur van een week.

Op het etiket staat goed beschreven volgens hem hoe toe te dienen.
                Als ik het goed heb onthouden 2 koffielepeltjes op 1 ltr water.

Nogmaals een quote ergens uit een verhaal halen en daar op reageren slaat nergens op.

Ik ben goed voor mijn vogels en zal dat ook blijven zolang ik ze heb.

Het is dan ook zeer ongepast om te lezen dat ik het niet goed doe als ik mijn vogels kleurstof geef.
                Ik heb nog wel vogels die ouder zijn dan 5 jaar en al die tijd kleurstof hebben gekregen, als je je aan de voorschriften houd die op de verpakking staan dan gaat het wel goed.

Roken en te veel alcohol drinken is ook slecht voor de mens en toch zijn er die het ook doen.

Groeten marco

Opmerking

oeps en bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                  Oeps
                  Ja bedankt dat was een woord van lichte zeden sorry
                  mvg Gerard 6

Opmerking

quote henk3:
                    nou gerard

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
                    meningen te hoeren.

hahahahaha die Henk3 toch
                    en of dat hij scherp is ,de gothfather ( meneertje 2.363 berichten ) van dit zooitje ongeregeld hier.

tja gerard 6 ,niet zo netjes jongen hahahahahahahahahahaha "gele kaart"voor jouw ( en is geen strippen kaart voor wat jij bedoelde ).hahahaha
                    toch nog kunnen lachen weer in deze topic (zag dat ik alweer een foutje had gemaakt ,keek niet goed uit en tjoep berichtje per ongelijk verwijderd ipv aangevuld met tekst)

Opmerking

rood voer

Het gaat denk ik hier niet alleen over jou en je roodvogels. Maar het is algemeen bekend dat die rode kleurstof de lever te zwaar schijnt te belasten.
                      Vandaar.

En wat dat roken betreft, ben ik even blij met die nieuwe wettelijke regels.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Gaat echt te ver

Oorspronkelijk geplaatst door pascal
                        Ben het helemaal met jouw eens marco,
                        dat bedoel ik met het cultuurtje hier
                        er zijn een aantal mensen besig al een aantal malen gezien die het met
                        kritiek en afschieten van mensen de sfeer hier vergallen.
                        ik vind het soms echt een stelletje galbakken!!!!!

laat mensen hun waarde AUB!!!!!!!!!!!!!
                        Inderdaad laat mensen in hun waarden ja
                        Ongeloofelijk
                        mvg Gerard 6

Opmerking

Hallo,
                          Nogmaals een quote ergens uit een verhaal halen en daar op reageren slaat nergens op.
                          Waarom zou dat nergens op slaan?
                          Wat ik bedoel is dat jij en velen de stap wel nemen terwijl men weet dat het niet goed is. ALs je het dan in zo'n bijzinnetje zet, tja dan reageer ik wel.
                          Want Je hoeft het helemaal niet te doen natuurlijk.
                          Ik snap je ook heus wel, daarom ook mijn volgende zin over de bond.
                          Want dat is toch wat je zegt ik moet wel want anderen doen het(lees de bond accepteerd het.)

Zoals WK al aangaf wordt onze hobby aan alle kanten bedreigd, denk dat we niet voorzichtig genoeg kunnen zijn.

Ik ben goed voor mijn vogels en zal dat ook blijven zolang ik ze heb.
                          Geloof ik graag.

Opmerking

Beetje meer info

Kan je wat duidelijker zijn Pascal? En daarbij ook zelf een beetje op je tekst letten wat je neerpent?
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartkopje
                              (lees de bond accepteerd het.)
                              Sterker nog de bond schrijft het min of meer voor, want wil je 93 punten halen ( een prestatie hoor! ) dan moet je wel caroteen bijvoeren anders word je afgeschreven en ga je met 88 punten naar huis.
                              De moraal is dat de bond zijn standaard zou moeten aanpassen opdat roodvoer dan niet meer nodig zou zijn.

Greetzzz

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                                Inderdaad laat mensen in hun waarden ja
                                Ongeloofelijk

Ach gerard jij bent er ook zo een...
                                een van het kliekje wat hier alles te zeggen heeft en altijd gelijk heeft
                                en je hebt geen eigen mening waait maar wat mee met mensen jij weet wel wie "'Zo van mmooi gedaan weer zo is het maar net'' blehh
                                en dan heb jij het over mij?? jullie kunnen er pas wat van ik er zo moe van misselijk zelfs. erg jammer dat jullie het niet inzien hoeveel topics van jullie zijn al niet gesloten door abnormaal gedrag!????!!
                                En dan wordt er altijd gezegd dit forum is voor iedreen niet dus, alleen voor mensen die alles al weten
                                en niet voor mensen die inde ogen van anderen stomme vragen stellen of mensen die een inschatingsfout maken bijvoorbeeld
                                En wat winerkoning al eens heeft gezegd het forum is er om kennis en informatie te delen en niet om te zeggen ga eerst maar eens zelf kijken (een van de velen voorbeelden)

Ik speelde al een tijdje met deze gedachten.
                                Maar ik heb besloten om te stoppen met bijdragen aan het vogelcafe.
                                Voor mij hangt er een sfeertje dat iedereen het op de manier van sommigen moet doen meningen worden opgedrongen etc etc... maar ja val weer in herhaling

Maar er zijn ook mensen met wie ik ook leuk kontakt heb gehad
                                groeten uit apeldoorn

Opmerking

Working...
                                X