Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bied company

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

voedingsupplementen

Beste Pascal.

Ik weet niet wanneer mensen in jouw ogen er ECHT verstand van hebben. Er zijn toch redelijk wat mensen die je hier van advies voorzien, en veel van deze mensen lopen toch al een hele poos mee in de vogelsport. Of moet het zo zijn dat mensen die advies geven wat in jouw straatje komt, er dan ECHT verstand van hebben.
    Wees volgens mij wat voorzichtiger met dergelijke uitspraken als je wel serieus geadviseerd wil worden.

Opmerking

vogelkorrelvoer

Tja, een zeer goede kennis van mij heeft het een paar jaar geleden ook gebruikt, dit ging om voer wat alleen via een bekende vogelarts te verkrijgen is. Erg duur op de eerste plaats. In het begin slecht aan dat voer te krijgen. je moet het mengen e.d. Vervolgens lijkt het goed te gaan. Maar dan, ze zaten er niet optimaal meer bij, (zo van ik weet het niet het is net dat de vogels achteruit gaan.) (Een leek ziet het dan nog niet maar de kweker zelf wel), en het kweken werd steeds minder goed. De oorzaak werd toen ook aan het voer geweten. De vogels weer langzaam op gewoon voer gezet en na verloop van tijd kwamen ze weer beter voor de dag. En ook met de kweek ging het weer beter. Doe er mee wat je wil.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Bird company

citaat
        Beste Pascal.

Ik weet niet wanneer mensen in jouw ogen er ECHT verstand van hebben. Er zijn toch redelijk wat mensen die je hier van advies voorzien, en veel van deze mensen lopen toch al een hele poos mee in de vogelsport. Of moet het zo zijn dat mensen die advies geven wat in jouw straatje komt, er dan ECHT verstand van hebben.
        Wees volgens mij wat voorzichtiger met dergelijke uitspraken als je wel serieus geadviseerd wil worden.

hallo louis

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt ik heb het niet duidelijk verwoord
        wat ik bedoelde met echt verstand is of er mischien onderzoeken naar dergelijke produkten gedaan zijn dus het is zeker niet zo dat ik het advies in de wind ga slaan of de mensen die zeker goede adviezen geven niet serieus neem integendeel!

Wat me wel opvalt is dat niemand reageert o de stelling als je vogels koopt die de B company gebruiken ziek worden of zelfs doodgaan als je het zelf niet gebruikt dat is best verontrustend nieuws en kan wel awt opschudding veroorzaken al zal dat natuurlijk zeker niet zo bedoeld zijn ik wil hiermee ook echt niemand voor de kop stoten

Nou wil ik ook nog wat vertellen over mijn eigen ervaringen met supplementen
        ik heb het nu geprobeerd met supplementen een vitamine mix en perform op kruiden basis
        De vogels vonden het zo smerig dat ze het eivoer niet eens aanraakten
        ook heb helemaal geen verbetering van conditie gezien

En Winterkoning,

Ook jij heb gelijk op het punt waarom
        ik zal er nog wat over vertellen ik ben nu aan het kweken en het is om droevig van te worden
        ik ben beet genomen met de vogels (te oud aangekocht) daarnaast met de supplementen begonnen die ik eerder heb genoemd trouwens waren niet alle vogels slecht hoor.
        maar eigenlijk ben ik nog zoekende naar wat nou goed is voor mijn vogels...
        en als je met je handen in het haar zit ga je van alles proberen wat eigenlijk waarschijnlijk nog slechter is voor je vogels... want regelmatigheid en structuur is belangrijk voor de vogels
        en elke keer ander voer is nat. niet goed
        dus vandaar.

groeten Pascal

groeten pascal
        groeten uit apeldoorn

Opmerking

Je mag in dit cafe geen reclame maken je mag je vogels niet verkopen/kopen via vogelcafe ook mogen goede en slechte kwekers niet genoemd worden maar hier worden toch verschillende bedrijven door het slijk gehaald waar menig kweker met dezelfde producten wel goede resultaten heeft.Is het niet mogelijk een beetje minder tegen deze bedrijven uit te vallen en de merknamen achterwege te laten.Denk maar aan buckler helaas niet meer in dit cafe verkrijgbaar groeten eddie

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door pascal
            hallo jk

Ik ga zelf ook het spul gebruiken ik vind jouw verhaal
            erg extreem en als het echt zon rotzooi is zou je dit verhaal vaker moeten horen niet dat ik zeg dat je liegt ofzo
            ik zeg dit omdat zoals de heer polane al zei veel topkwekers deze produkten met succes gebruiklen

groeten pascal
            volgens mij heb je de reactie,s van hr polane niet goed gelezen, maar ik denk dat hij zelf ook wel zal reageren.
            mijn verhaal is niet over het gebruik maar als je er mee stopt dat is het probleem.
            ps vraag ook eens aan de topkwekers of het tweede of derde kweekjaar ook zo goed gaat.
            Maar prima hoor koop het en prop ze maar vol, want dat is wel de bedoeling van dit product.[ niet vergeten reactie,s hr polanen goed te lezen]
            m vr grt jkdb

Opmerking

Hallo Winterkoning,

Ik zal je dan zeggen dat ik voor antwoord a ga.
              Dat is mijn eerste motivatie.

Daarbij is het ook zo dat ik denk dat het mischien kan bijdragen aan de konditie van de vogels, daar de engelse grasparkieten erg moeilijk in conditie te krijgen zijn of te houden.

Daarnaast moet ik wel wel toegeven dat absoluut niets van deze produkten weet.
              Behalve dan informatie van de fabrikant zelf. En natuurlijk ook door gesproken te hebben met colega kwekers die deze middellen gebruiken.

Ik zou dan ook graag meer hierover willen horen hier.

En winterkoning wat vind van het verhaal dat als je dus vogels koopt bij iemand die dit spul gebruikt en dat ze allemaal doodgaan (bijna) dat is toch wel een extreem verhaal

En dan nog een puntje: tijden veranderen en nieuwe manieren van kweken worden ontdekt en gebruikt voor sommigen vooruitgang anderen zijn sceptisch

groeten Pascal
              beste pascal als je er mee stopt !!!!!!!!!!!!!! dan beginnen de problemen goed lezen ook het verhaal van de hr polanen waar ik het 100% mee eens ben.
              vr grt jkdb

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door girlits
                Je mag in dit cafe geen reclame maken je mag je vogels niet verkopen/kopen via vogelcafe ook mogen goede en slechte kwekers niet genoemd worden maar hier worden toch verschillende bedrijven door het slijk gehaald waar menig kweker met dezelfde producten wel goede resultaten heeft.Is het niet mogelijk een beetje minder tegen deze bedrijven uit te vallen en de merknamen achterwege te laten.Denk maar aan buckler helaas niet meer in dit cafe verkrijgbaar groeten eddie
                we zijn vogelliefhebbers toch ? daar doen we het allemaal voor, voor wie zouden die bedrijven het toch doen ?????

vr grt jkdb

Opmerking

citaat
                  Beste Pascal.

hallo louis

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt ik heb het niet duidelijk verwoord
                  wat ik bedoelde met echt verstand is of er mischien onderzoeken naar dergelijke produkten gedaan zijn dus het is zeker niet zo dat ik het advies in de wind ga slaan of de mensen die zeker goede adviezen geven niet serieus neem integendeel!

Wat me wel opvalt is dat niemand reageert o de stelling als je vogels koopt die de B company gebruiken ziek worden of zelfs doodgaan als je het zelf niet gebruikt dat is best verontrustend nieuws en kan wel awt opschudding veroorzaken al zal dat natuurlijk zeker niet zo bedoeld zijn ik wil hiermee ook echt niemand voor de kop stoten

Nou wil ik ook nog wat vertellen over mijn eigen ervaringen met supplementen
                  ik heb het nu geprobeerd met supplementen een vitamine mix en perform op kruiden basis
                  De vogels vonden het zo smerig dat ze het eivoer niet eens aanraakten
                  ook heb helemaal geen verbetering van conditie gezien

En Winterkoning,

Ook jij heb gelijk op het punt waarom
                  ik zal er nog wat over vertellen ik ben nu aan het kweken en het is om droevig van te worden
                  ik ben beet genomen met de vogels (te oud aangekocht) daarnaast met de supplementen begonnen die ik eerder heb genoemd trouwens waren niet alle vogels slecht hoor.
                  maar eigenlijk ben ik nog zoekende naar wat nou goed is voor mijn vogels...
                  en als je met je handen in het haar zit ga je van alles proberen wat eigenlijk waarschijnlijk nog slechter is voor je vogels... want regelmatigheid en structuur is belangrijk voor de vogels
                  en elke keer ander voer is nat. niet goed
                  dus vandaar.

groeten Pascal

groeten pascal
                  beste pascal, ik mijn eerder artikelen [prijzen engelse grasparkiet] was je nog vol lof over de kwekers waar jij je vogels kocht toch beet genomen ?
                  Geven deze jou ook het advies om B company te gebruiken ?
                  Maar toch goed dat kwekers zoals jij bestaan met name voor fabriekanten van allerlei wondermiddelen.
                  m vr grt jkdb

Opmerking

?????????

Hallo JK

Ik heb wel degelijk goed gelezen!!!
                    Mischien haddden jouw vogels een soort dope gehad ofzo
                    en moesten ze afkicken
                    Precies om wat jij al zei als je ermee stopt dat vind ik een extreem verhaal
                    en als jij goed gelezen had wist je al dat ik heel goed begreep wat jouw verhaal was maar we vervallen in herhaling.
                    en als jij mhet met het "hele" verhaal van de heer polane eens bent snap ik niet helemaal waarom jij in godsnaam grasparkieten kweekt, aangezien dat we volgens sommigen niet helemaal goed bezig zijn in deze tak van sport.......

groeten pascal
                    groeten uit apeldoorn

Opmerking

Hallo JK

Ik heb wel degelijk goed gelezen!!!
                      Mischien haddden jouw vogels een soort dope gehad ofzo
                      en moesten ze afkicken
                      Precies om wat jij al zei als je ermee stopt dat vind ik een extreem verhaal
                      en als jij goed gelezen had wist je al dat ik heel goed begreep wat jouw verhaal was maar we vervallen in herhaling.
                      en als jij mhet met het "hele" verhaal van de heer polane eens bent snap ik niet helemaal waarom jij in godsnaam grasparkieten kweekt, aangezien dat we volgens sommigen niet helemaal goed bezig zijn in deze tak van sport.......

groeten pascal
                      ik dacht dat jy met je handen in het haar zat ??

Opmerking

Bird company

Hallo jk

vind je een beetje zielig zo
                        je moet niet van onderwerp veranderen als jeje aangesproken voelt we hadden het niet over de dingen waarover jij nu spreekt. Je bent nu aan het pakken en terugpakken beetje kinderachtig hoor.

maar om 1 vraag te beantwoorden nee deze mensen gebruikten geen van allen bird company
                        o ja en de vogels van 1 kweker waren slecht en dat ook eigenlijk omdat ik nog beginner ben als ik ervaring had zou ik geen poppen van 4 jaar kopen.....

En JK heb je mischien ook eens psitieve onderwerpen over onze sport in plek
                        maar de hele tijd de negatieve kanten te belichten?
                        je hebt immers 20 jaar ervaring dus he jij mischien goede dingen over voeding?

groeten pascal
                        groeten uit apeldoorn

Opmerking

handen in het haar

Ja de kweek gaat moeilijk maar daar dragen natuurlijk meer faktoren mee als alleen de supplementen..... en ik ben geen opgever het is nu eenmaal een van de moeilijkste takken van vogelsport de engelse grasparkiet

maar wat is je punt hier eigenlijk mee?
                          groeten uit apeldoorn

Opmerking

bird c

Hallo jk

vind je een beetje zielig zo
                            je moet niet van onderwerp veranderen als jeje aangesproken voelt we hadden het niet over de dingen waarover jij nu spreekt. Je bent nu aan het pakken en terugpakken beetje kinderachtig hoor.

maar om 1 vraag te beantwoorden nee deze mensen gebruikten geen van allen bird company
                            o ja en de vogels van 1 kweker waren slecht en dat ook eigenlijk omdat ik nog beginner ben als ik ervaring had zou ik geen poppen van 4 jaar kopen.....

En JK heb je mischien ook eens psitieve onderwerpen over onze sport in plek
                            maar de hele tijd de negatieve kanten te belichten?
                            je hebt immers 20 jaar ervaring dus he jij mischien goede dingen over voeding?

groeten pascal
                            beste pascal
                            Heb veel van je berichten gelezen, sorry maar ik had geen flauw vermoeden dat je beginner was, nogmaals sorry hiervoor.
                            En je vraagt goede tips ?--- loop niet alles en iedereen blindelings achterna
                            zoek enkele goede en betrouwbare kwekers uit die er VERSTAND van hebben
                            maar daar heb je in je vorige meldingen er al een paar van uitgesloten ik vermoed dat ik daar ook bij hoor.
                            En negatieve kanten ? ik probeer via vogelcafe sommigen dingen uit de taboesfeer te halen want ik ben in die 20 jaar ook veels te veel beetgenomen
                            en veel centjes kwijtgeraakt [uitzonderingen daargelaten ] ik hoop ook voor anderen [en jou] dingen bespreekbaar te maken - positief toch ?
                            met heel veel vriendelijke groet [gemeend] jkdb

Opmerking

Ja de kweek gaat moeilijk maar daar dragen natuurlijk meer faktoren mee als alleen de supplementen..... en ik ben geen opgever het is nu eenmaal een van de moeilijkste takken van vogelsport de engelse grasparkiet

maar wat is je punt hier eigenlijk mee?
                              niets dan goeds, grapje, beetje flauw misschien.

Opmerking

goede tips

hallo jk

mooi dat dat je zo reageert ik raakte ook wel een beetje opgewonden
                                maar ook al ben je het op sommige punten niet eens niet eens hoef je elkaar toch niet af te schrijven en dat doe ik ook echt niet hoor
                                maar bedoel je met dat ik mensen heb uitgesloten hier op het forum of in mijn omgeving? Op het forum niet hoor!!
                                Maar in mijnomgeving wel 1 persoon waar ik goed door beetgenomen ben
                                En ik ben wel beginner maar ik ken de theorie goed maar mis vanzelfsprekend de o zo belangrijke praktijkervaring.
                                Maar ik heb wel een paar bevriende lwekers uit mijn vereniging en via de mail waar ik ook altijd terecht kan zelfs eentje in de straat dus dat zit wel goed.

ook een welgemeende groet pascal
                                groeten uit apeldoorn

Opmerking

Working...
                                X