Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waak hond

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• waak hond

onze nieuwe waak hond er zijn nu weer 3 het is de zwarte 11 manden jong en wordt opgevoed door de herder is nu al niet bang uitgevallen met zijn 50 kg

dat is dan die rechtse hond . das een bernersenner. een van de liefste en slimme honden soort, kan je alles leren .
    we hebben een bernersennen hond 7 jaar gehadt . bijna alles kan je ze leren . jammer, moeten laten inslapen na beet van teek . was besmet door die beet. vindt het nog jammer .

Opmerking

klopt slim en heel lief voor ons maar wordt grootgebracht tussen en met de herders dus hij wil wel hap,,,

Opmerking

breng hem maar naar hier. zal hem alles leren .
        deze honden bijten zelden , als ze het wel doen . dikke fout eigenaar . grgr.
        wanneer je een vreemde eend in je kot haald? ambras..

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door medaar
          breng hem maar naar hier. zal hem alles leren .
          deze honden bijten zelden , als ze het wel doen . dikke fout eigenaar . grgr.
          wanneer je een vreemde eend in je kot haald? ambras..
          Dan wordt ie zeker opgevreten!
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

wij hebben hier een Parson Russell Terrier rondlopen, en ik verzeker je, de beter waakhond dan onze Stijn moet nog geboren worden :P

Opmerking

Obese hond?

Mooie honden dat voorop, maar ik wil niet heel vervelend doen, maar... het lijkt mij, dat jou herder een tikje obese is?
              * Auteur en Clown, www.agathajeuring.nl *

Opmerking

Clown

Hallo Agaat. Ik zie op Uw profiel dat u vrouw, 33, Moeder, Clown en Auteur
                zowel als auteur als levensgenieten bent.
                U hoeft voor mij hier niet de clown uit te gaan hangen hoor. En mischien is de herder wel een echte levensgenieten en houdt hij van zijn voedsel. Niets mis mee. Er zullen hier op het cafe ook wel een aantal leden zitten die mischien een wat "Rubenesque" figuur hebben. Moeten we dan op een seintje van U wachten of kunnen we dat mischien aan onze huisarts overlaten?

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Gewoon een goed gevoede en verzorgde hond. Zie dit liever, dan een graatmager en slecht verzorgd dier.

Opmerking

het lijkt zo op de foto omdat hij ligt er zit geen gram vet te veel aan die hond

Opmerking

Prachtige hond Tigra.

En dit is onze huidige hond( zeg maar gerust hondje) Chloe inmiddels 2 jarige ruwharige fox terrier. Woont op de boerderij dus krijgt slechts een a twee keer per jaar een goede opknap beurt.
                      Ik heb mijn hele - getrouwde - leven honden gehad. Begonnen met en vele jaren Bouviers gefokt. Als bijvoegsel een Rottweiler, Bobtail, Border Collie, Jack Russell en Golden Retriever.

Voor mijn emigratie was ik pakwerker voor de politie Kennemerland/Zaanstreek.

Opmerking

To clown, or not to clown

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                        Hallo Agaat. Ik zie op Uw profiel dat u vrouw, 33, Moeder, Clown en Auteur
                        zowel als auteur als levensgenieten bent.
                        U hoeft voor mij hier niet de clown uit te gaan hangen hoor. En mischien is de herder wel een echte levensgenieten en houdt hij van zijn voedsel. Niets mis mee. Er zullen hier op het cafe ook wel een aantal leden zitten die mischien een wat "Rubensfiguren" figuur hebben. Moeten we dan op een seintje van U wachten of kunnen we dat mischien aan onze huisarts overlaten?

Misschien, en wellicht voelt u zich een beetje aangesproken op een of andere manier? U schiet namelijk een beetje in de verdediging en doet het voorkomen of ik een belediging hiermee aan alle leden maak, vanwege het feit dat er meer 'levensgenieters' of zoals u het zo omschrijft : Rubensfiguren zouden kunnen zijn. Wel mijnheer Kees, Tauranga uit Nieuw Zeeland, mijn reactie was een vraagstelling, en geen waardeoordeel waar u van uitgaat.

Mvg Agaat.
                        * Auteur en Clown, www.agathajeuring.nl *

Opmerking

zijn mooie honden kees en tigra

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door tigra
                            nu 11 maanden
                            [ATTACH]5398[/ATTACH]

[ATTACH]5397[/ATTACH]
                            Prachtige hond, is dit soms een witte herders?

Eigenlijk zijn het allemaal mooie honden, die het allemaal naar hun zin hebben lijkt mij
                            Maar witte honden hebben nog altijd dat tikkeltje meer vind ik
                            http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

na ongewenste bezoek

tja ze hebben het geprobeerd bij mijn buurman om wat vogels en andere dieren op te halen midden in de nacht maar mijn honden hebben er een stokje voor gestoken veel blaffen en ik van bed en de honden los dader is gepakt eerst door mijn honden daar na door de politie als beloning een paar botten van de buurman in hun hok

Opmerking

Working...
                              X