Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hamstertje, sneu verhaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• hamstertje, sneu verhaal

Even wat anders dan vogels; de hamster van mijn jongste zoon is heel raar tussen een tralieplateau en de zijkant van de traliekooi terecht gekomen en bij nader onderzoek door de dierenarts bleek haar rug gebroken.

We hebben haar maar in laten slapen. Of beter; niet uit de narcose laten ontwaken.

Erg sneu natuurlijk.

Nu is mijn zoon licht authistisch en is er TV, DS en MacDonald's en dat geeft hem snel wat afleiding. Niettemin was hij erg verdrietig toen de dierenarts mij vanmiddag belde met het nare nieuws. En ik dan automatisch ook als moeder.

Maar wellicht dat MacDonald's ook voor mij een hele hoop goed maakt.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
    Even wat anders dan vogels; de hamster van mijn jongste zoon is heel raar tussen een tralieplateau en de zijkant van de traliekooi terecht gekomen en bij nader onderzoek door de dierenarts bleek haar rug gebroken.

We hebben haar maar in laten slapen. Of beter; niet uit de narcose laten ontwaken.

Erg sneu natuurlijk.

Nu is mijn zoon licht authistisch en is er TV, DS en MacDonald's en dat geeft hem snel wat afleiding. Niettemin was hij erg verdrietig toen de dierenarts mij vanmiddag belde met het nare nieuws. En ik dan automatisch ook als moeder.

Maar wellicht dat MacDonald's ook voor mij een hele hoop goed maakt.

Wat sneu voor jullie.
    http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Ik denk dat een nieuwe jonge Hamster hem nog veel blijder maakt, tis maar een idee

In ieder geval sterkte ermee.
      http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Wiggel
        Ik denk dat een nieuwe jonge Hamster hem nog veel blijder maakt, tis maar een idee

In ieder geval sterkte ermee.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Niets met een staart meer in huis zegt die van mij altijd

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Treursijs
            Niets met een staart meer in huis zegt die van mij altijd
            Ja maar dat is dan weer zielig voor mijn man en 2 zoons.
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

Opmerking

Zulke beesjes in huis zijn toch wel erg leuk ,,ik heb er 6.
              Gerbils (woestijnratjes)

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Animal

Zulke beesjes in huis zijn toch wel erg leuk ,,ik heb er 6.
                Gerbils (woestijnratjes)
                Jawel en ik vind hamsters, ratjes, konijnen en cavia's ook ontzettend leuk... maar ik heb het allemaal gehad en het geeft ontzettend veel werk en ik heb er geen zin meer in.
                'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

Opmerking

is het niet de bedoeling dat de kinderen dat opruimen enz?

Opmerking

Ja, dat is inderdaad de bedoeling, maar als moeder er niet achteraan zit gebeurt er niets, zo gaat dat toch met kids?
                    'Vliegde ik?'
                    -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
                      Ja, dat is inderdaad de bedoeling, maar als moeder er niet achteraan zit gebeurt er niets, zo gaat dat toch met kids?
                      je gaat je nog vervelen nu je, je kinderen niet moet lastig vallen om het op te ruimen Geef de kids dan ook een paar vogeltjes he

haha

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Treursijs
                        je gaat je nog vervelen nu je, je kinderen niet moet lastig vallen om het op te ruimen Geef de kids dan ook een paar vogeltjes he

haha
                        Ik en me vervelen...

Nee, de kids een cyberbeestje zal beter werken. En ik mijn vogeltjes.
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Een konijntje kan met gemak buiten in een hok met eventueel een rennetje (is altijd leuker voor het beestje) in de winter zet je gewoon best voor een de tralies een plexiglas tegen de kou maar ze kunnen gewoon buiten leven, winter en zomer, wel buiten zetten in de lente als het 's nachts niet vriest
                          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Dat weet ik Jeffrey. Ik heb konijnen gehad buiten en werd gek van de hoeveelheid drollen.
                            Al die andere dieren willen je aandacht, willen contact, terwijl die vogels alleen maar blij zijn als je de kooi weer uitstapt. Dus als ze eten en drinken hebben en je kan een dagje even niet naar ze toe, zijn ze net zo happy. Dat legt op mij minder druk, is ontspannener voor mij.
                            Terwijl cavia's beginnen te squeeken als je maar langs loopt, om te dwingen dat je eten en aandacht geeft en konijnen schijten als een miterailleur en hebbe toch een flink oppervlakte nodig om in rond te hupsen en gelukkig te zijn.
                            Ratjes klimmen in de tralies om maar naar je toe te komen en lopen het liefst de hele dag over je schouders (als ze tam zijn) en hamsters.... komen tussen de tralies en breken hun rug....

Goed, beetje aanstellerij van mij, maar laat ik zo zeggen; Ik heb al zoveel dieren gehad aan konijnen, cavia's en dergellijke, dat ik er genoeg van heb.
                            En mijn zoontje is er al overheen; das dan weer fijn aan hem met zijn tik van autisme; het blijft niet lang hangen.

Ellek nadeel hep s'n voordeel.
                            'Vliegde ik?'
                            -'Nee, je valde.'

Opmerking

Hallo Kirsty,
                              Ik vond laatst een stukje over autisme, misschien interessant om te lezen?
                              http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...DJcIClPe8laP-g (is een pdf, waarschijnlijk moet je even aangeven dat je het bestand wilt downloaden)

Opmerking

Working...
                              X