VErdiend gewonnen die Spanjaarden. Maar om toch nog een beetje positief te blijven we waren zoooooooo veel beter dan de Belgen (spelen die eigenlijk nog voetbal? ) Groet, Kees Nieuw Zeeland
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WK 2010 in zuid africa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Spanje en alle Spanjaarden gefeliciteerd, een verdiende maar krappe zege.
Nederland mag zich schamen na zoveel smerige overtredingen, maar toch, knap dat de finale gehaald is.
We waren erbij en dat was prima....Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
nou
ik ben dan wel een ollander
maar ben ik een landverrader als ik zeg dat het me helemaal niks kan schelen ?
of als ik zeg dat ik blij ben omdat ze verloren hebben?
het was weer idiotie ten voeten uit
ik was niet voorbereid op gisteren avond,men had dus schijnbaar moeten menen dat vuurwerk etc. erbij hoorde, het leek wel oud en nieuw.
ondanks dat ik wist dat er natuurlijk veel gezopen was ging ik toch maar ff verhaal halen ,maar wat schetst mijn verbazing , ik hoefde niemand op zijn kannis te gaan slaan o.i.d. dat deden ze zelf onderling al , geweldig toch.
het vuurwerk was gelijk afgelopen i.i.g. en dat was mijn doel, je zou maar vele nesten met jongen nog hebben liggen !!!!!!!
ik heb meer genoten vanaf de " zijlijn " hoe ze "gebroederlijk" op elkaar in stonden te beuken dan van de wedstrijd.
mvg
ps: ik mag hopen dat het weer snel terug naar "normaal"gaat in ons kikkerlandje.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door tropic[ATTACH]2403[/ATTACH]
Ik heb me laten vertellen dat alle oranje kanaries vanaf vandaag zwart geverfd zijn in nederland
Want ben jij haatdragend zeg.
als belgie het volgende wk meedoet, haal ik ook mijn pot zout uit de kast.
Opmerking
-
[HTML]De pleister op de wonden, het was toch een leuke topic.[/HTML]
Tot gisteren voor jou wel, vanaf vandaag voor mij
En neen, ik ben zeker niet haatdragend, reageer nu gewoon op de uitdagingen van jou '(jullie) en op de hoogheidswaanzin van enkele dagen geleden. Misschien dat je nu meer Belgisch wordt, en met je voetjes stevig op de grond blijft. Alleszins, je (jullie) zijn er nu stevig opgevallen. Trouwens, ik hoor of zie je vandaag zou weinig cijfers geven over De Jong en Van Bommel.
Waren die minder goed dan?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door tropic[HTML]De pleister op de wonden, het was toch een leuke topic.[/HTML]
Tot gisteren voor jou wel, vanaf vandaag voor mij
En neen, ik ben zeker niet haatdragend, reageer nu gewoon op de uitdagingen van jou '(jullie) en op de hoogheidswaanzin van enkele dagen geleden. Misschien dat je nu meer Belgisch wordt, en met je voetjes stevig op de grond blijft. Alleszins, je (jullie) zijn er nu stevig opgevallen. Trouwens, ik hoor of zie je vandaag zou weinig cijfers geven over De Jong en Van Bommel.
Waren die minder goed dan?
Opmerking
-
Was
Inderdaad, het was een leuk topic. Was niks mis mee.
Op d'een of d'andere manier gaat het wel erg niet zo leuk meer worden en niet alleen omdat Nederland de finale heeft verloren. Verliezen hoort nu eenmaal bij het spel, ook al niks mis mee.
We horen een ieder weer over twee jaar bij het EK als Nederland zich daar teminste voor weet te plaatsen.
Slot en groet,
Rob.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking