Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Die belachelijke bedragen plus de tv-rechten hebben wel het "mooie voetbal" om zeep geholpen. Niet willen verliezen is veel belangrijker geworden dan winnen.
Gisteren vond ik "ons" weer eens een positieve uitzondering. "We" bleven aanvallen, ook toen we al voor stonden, erg goed.
Let op, met een beetje pech gaan "ze" zondag het schip in.....
Hans.
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Ergens las ik over "achteruitvoetbal".
Hoewel niet echt een voetballiefhebber heb ik vanavond
dacht ik echt voetbal gezien. Van wie?
De Spanjaarden uiteraard.
Het Nederlands Elftal kan natuurlijk niet tegen het Spaanse Elftal op.
Het heeft tot nu toe nog steeds geen voetbal laten zien.
Dus zoals gebruikelijk zal het "onsportiefste" Elftal het moeten hebben van
smerige overtredingen,waarbij het de bedoeling is de tegenstander dusdanig
de vernieling in te schoppen, dat deze wordt uitgeschakeld van echt voetbal.
Laten we daarbij ook niet de Schwalben over het hoofd zien van enige daarom bekende voetballers.
Wel erg makelijk , wat je daar schijft ,de weg van de minste weerstand, zou ik het willen noemen.
en geen voetbal laten zien.???!!! het gaat om het resultaat.wat geld.
nederland is de enige ongeslagen in het toernooi.
smerige overtredingen en Schwalben's , daar zijn gele en rode kaarten voor.
als je echte een hollander bent , hoor je nederland te steunen.
door dun en dik.
Straks al ze wereld nederland kampioen zijn , zal jij er ook van profiteren.
economisch gezien.
Het Nederlands Elftal kan natuurlijk niet tegen het Spaanse Elftal op. O, nee en waarom niet?
Het heeft tot nu toe nog steeds geen voetbal laten zien. Maar wel steeds gewonnen en dat is wat telt in een dergelijke show.
Dus zoals gebruikelijk zal het "onsportiefste" Elftal het moeten hebben van
smerige overtredingen,waarbij het de bedoeling is de tegenstander dusdanig
de vernieling in te schoppen, dat deze wordt uitgeschakeld van echt voetbal.
Laten we daarbij ook niet de Schwalben over het hoofd zien van enige daarom bekende voetballers. Wat dat betreft zullen de elftallen wel aan elkaar gewaagd zijn, dat zit wel in de training denk ik.
Ik ben dus helemaal niet sportief wat voetbal en andere sporten betreft maar kijk ook eens wat positief de wereld in. Zwarte kunst is er al genoeg. (dat laatste komt ongenuanceerd uit mijn gedachtengang, zou niet weten waarom.) Heb pas de laatste 2 wedstrijden gezien en ik ga de laatste ook kijken. 2-1 voor Holland.
Wel erg makelijk , wat je daar schijft ,de weg van de minste weerstand, zou ik het willen noemen.
en geen voetbal laten zien.???!!! het gaat om het resultaat.wat geld.
nederland is de enige ongeslagen in het toernooi.
smerige overtredingen en Schwalben's , daar zijn gele en rode kaarten voor.
als je echte een hollander bent , hoor je nederland te steunen.
door dun en dik.
Straks al ze wereld nederland kampioen zijn , zal jij er ook van profiteren.
economisch gezien.
Gewoon kritisch kijken naar voetbal.
Gele kaarten zijn er genoeg uitgedeeld aan het Ned.Elftal.
Een rode kaart hebben ze desondanks nog weten te omzeilen.
Waarom steunen? Negatief voetbal wordt door mij sowieso nooit gesteund.
De Zwitsers hebben de naam,maar het Ned.elftal heeft inmiddels getoond,
dat zij er ook niet wars van zijn.
Geloof je nou echt,dat jij er economisch van gaat profiteren.
Wat hebben ze je nou weer wijs gemaakt.
"Geef het volk brood en spelen".
Wir sind jetzt nur noch fur die Holländer - Ute und UdoWie meer wil weten over deze single kan contact opnemen met NeW Entertainment in Enschede, 053-4828200...
Terwijl ik vanmorgen in mijn auto voor het stoplicht wachtte, kwam er een man met een oranje voetbalpetje naar mijn auto toegelopen. Hij klopte op mijn raampje en ik draaide hem open.
"Heeft u het al op het nieuws gehoord, meneer? Het Duitse voetbalelftal is zojuist gegijzeld en ze vragen 10 miljoen euro losgeld. Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers met benzine overgoten en in brand gestoken, en kunnen ze dus niet deelnemen aan het WK in Zuid-Afrika!"
"Allemachtig," zei ik, "het moet toch niet gekker worden."
"Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren," zei de man. "Wilt u ook wat geven?"
Opmerking