Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
From the album "Deleted Scenes From The Cutting Room Floor"Click here for more Caro Emerald: https://caroemerald.lnk.to/ANLTYTSmouldering, vintage latin and ...
maar deze ik ook leuk van Caro Emerald -Back It Up
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
From the album "Deleted Scenes From The Cutting Room Floor"Click here for more Caro Emerald: https://caroemerald.lnk.to/ANLTYTSmouldering, vintage latin and ...
Natuurlijk wel. Heb zelf mijn muziekopleiding destijds aan Het Rotterdams Conservatorium gedaan.
Nog les gehad van Frans Vreugdenhil. 1ste Trompettist van het Rotterdamsch
Philharmonisch Orkest.
Ja en dat in de tijd van bebop,rock-and-roll,mambo,cool jazz.
Klasse hoor die Carol Emerald met die band. Heel herkenbaar.
Natuurlijk wel. Heb zelf mijn muziekopleiding destijds aan Het Rotterdams Conservatorium gedaan.
Philharmonisch Orkest.
Met Back It Up is het idd allemaal begonnen.
ik hou er ook wel van ja. en een leuke meid om te zien ook nog
wat wil je nog meer
Philharmonisch Orkest.
Helemaal mijn kleur!!
Gr.
Hans.
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Philharmonisch Orkest.
Ik wordt er helemaal VROLIJK van.
Als ik dat nummer hoor
ja het is wachten op maandag maar er is vandaag ook mooie sport namelijk de tt in assen vlak bij mij dus was geweldig om te zien hoe al die motoren hier langs kwamen langs ons dorp vanavond weer alles terug de 1 gaat nog harder dan de andere ze zijn helemaal los geslagen na de tt
ja het is wachten op maandag maar er is vandaag ook mooie sport namelijk de tt in assen vlak bij mij dus was geweldig om te zien hoe al die motoren hier langs kwamen langs ons dorp vanavond weer alles terug de 1 gaat nog harder dan de andere ze zijn helemaal los geslagen na de tt
Ik kan me nog herinneren , dat ik met mijn vader achter op de motor ben gaan kijken naar de TT in Assen. maar dat is wel heel lang geleden.ik was nog een puber van 12 jaar
als ik er aan terug denk , zie ik mijn vader zijn motor nog staan , een zilver grijze HONDA 500 four
Die 75 Euro gaat nog wel. Het is de reis en het feit dat ik de start vlag nog niet zou halen zelfs als de Concords nog vlogen. Groet, Kees Nieuw Zeeland.
Opmerking