Mededeling

Collapse
No announcement yet.

15 mei, ik durf nog niet.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Vanaf vandaag alles naar buiten, kanaries, zebravinkjes en diamantduifjes, voor de tralies van de duifjes heb ik nu wel een plexiglas plaatje zitten, kanaries zaten al een dag en nacht buiten (ik heb ze pas een dag en nacht )

ik krijg wel de zenuwen nu ik dit allemaal lees....ik hoop dat alles goed gaat...morgenochtend snel kijken...

Opmerking

En Peggy, is alles goed gegaan ?

Opmerking

donderdag

ik heb donderdag de vogels in de voliere gedaan. ze zaten echter wel in een binnenhok buiten. dus al redelijk aan buiten gewend. mijn voliere is overdekt en aan 3 kanten dicht, dus goed beschut. ze zijn erg actief nu buiten, lekker slepen met nestmateriaal, en alles verkennen. een genot om te zien.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Hallo. Dit jaar hebben jullie in Nederland toch zomer op een Woensdag? Groet, Kees, Nieuw Zeeland.

Opmerking

hier zijn inmiddels ook een koppel diamantvinken, een koppel zebravinken en een koppel kanaries naar buiten verhuisd, ze maken het goed
            alleen de kanaries zijn nog maar buiten geweest, de rest doet kallum an.

Kris
            Groet'n uut Drenthe

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door angela
              En Peggy, is alles goed gegaan ?
              ja gelukkig wel!!!! Ze lijken heel tevreden allemaal, mijn vinken bouwen echt overal nesten, waar ze maar kunnen Zo schattig, ze slepen zich rot de hele dag...kanaries gaan ook goed, alleen mijn duifjes, ik vind ze wat onrustig, ik heb de vinken weggehaald bij ze, dus of ze missen de vinken of ze moeten erg wennen....ik laat ze nog even...

maar alles gaat dus goed

Opmerking

Working...
              X