Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 euro lidmaatschap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• 5 euro lidmaatschap

Wat vinden jullie van de nieuw ingevoerde regel dat je voortaan 5 euro per jaar moet betalen om dit forum te mogen bekijken?

Ik vind het belachelijk, schande!
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Voorstel van mij: Dit zal dan "gelden" voor nieuwe leden vanaf heden

Ben benieuwd wat je bron daarvoor is.

Persoonlijk denk ik dat er dan veel mensen weg zullen blijven.
    Maar ik kan me best voorstellen dat er zeer veel vrijwilligerswerk aan te pas komt om dit forum draaiende en netjes te houden.
    Gelukkig hebben we hier weinig last van een hoop reklame wat misschien voor andere fora een bron van inkomsten zal kunnen zijn om de boel draaiende te houden.
    We zullen wel zien.

Opmerking

Ik zou er alleen mee in kunnen stemmen als iedereen onder zijn eigen naam zou deelnemen. Ik ben echt niet van plan om op een forum mee te doen, op vragen van onbekende mensen antwoorden te geven en dat dan ook nog tegen betaling.
      Hoe komt men op het idee?
      Harrie

Opmerking

nou ben er eigelijk tegen.
        niet omdat 't maar 5 euro is maar gewoon
        een forum is er voor iedereen om te vragen en reageren dus eigelijk maken de leden ""het forum""
        en dan vind ik betalen net niet gepast.

iets doneren om de zaak draaiende te houden is wel iets anders
        frank4

Opmerking

Deze regel is voor mij nieuw. Is ie dan al ingevoerd Ton? Gaat mij niet om die 5piek maar om dat vanuit het buitenland te betalen kost het me normaal nog zo'n $25 aan bank kosten. Gelukkig zijn er nog andere forums in Nederland en Belgie waar je niet betaald. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

Opmerking

Ik denk dat 25 euro voor stamgasten een beter idee is.(kan ik zo ook de titel stamgast kopen?)
            Misschien dat ze nog even moeten wachten met invoeren.
            Een overgangs periode zou lekker zijn.

Groeten Michel
            http://michelsfotosite.weebly.com

Opmerking

van wie heb je dat gehoord ton dat je moet betalen?

Opmerking

Ik vind het de normaalste zaak van de wereld. De mensen moesten eens weten hoevel geld het data verkeer kost op fora, zeker met topic als mooie foto's, Wk, BROTO en Henk bijv maken gebruik van wel heel veel data verkeer, eigenlijk zou het geld bij dat topic vandaan moeten komen en ook meer bij hun maar uit solidair zijn heb ik geen problemen mee.
                Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

Opmerking

nieuwe leden zal je dan bijna niet meer krijgen, ik laat zelfs vaker forums/site's links liggen, waar ik mij verplicht moet aanmelden(gratis) om maar iets te kunnen lezen, laat staan dat ik er dan voor moet betalen.

dit kan nooit de bedoeling zijn geweest van de nbvv.
                  www.fretteren.eu

Opmerking

Watergeus

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                    Wat vinden jullie van de nieuw ingevoerde regel dat je voortaan 5 euro per jaar moet betalen om dit forum te mogen bekijken?

Ik vind het belachelijk, schande!
                    Ton moest je er lang voor opblijven om watergeus te spelen?
                    M.vr.gr.
                    Wim van der Linden
                    http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

Ha, ha ha,

Goed gelukt Ton, ha, ha, ha, 1 april.

RonWiel;89076]Ik vind het de normaalste zaak van de wereld. De mensen moesten eens weten hoevel geld het data verkeer kost op fora, zeker met topic als mooie foto's, Wk, BROTO en Henk bijv maken gebruik van wel heel veel data verkeer, eigenlijk zou het geld bij dat topic vandaan moeten komen en ook meer bij hun maar uit solidair zijn heb ik geen problemen mee.[/
                      Hee Ron Wiel, die foto's nemen bijna geen ruimte in hoor, die worden vanuit een aparte map aangestuurd heb ik wel eens begrepen.
                      Maar als het teveel is, zet ik er geen plaat meer op. Wel eens gedacht aan wat de onkosten zijn om dergelijke foto's te kunnen maken?
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mirke
                        :d Ja Daag Mensen 1 April Hahahaha:d

wel minder potten kijkers hier en meer mensen die gezellig mee doen als je vaker bekijkt hoe weinig mensen ermee doen jammer

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mirke

wel minder potten kijkers hier en meer mensen die gezellig mee doen als je vaker bekijkt hoe weinig mensen ermee doen jammer
                          maar je bericht word heel vaak bekeken

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                            Goed gelukt Ton, ha, ha, ha, 1 april.

Hee Ron Wiel, die foto's nemen bijna geen ruimte in hoor, die worden vanuit een aparte map aangestuurd heb ik wel eens begrepen.
                            Maar als het teveel is, zet ik er geen plaat meer op. Wel eens gedacht aan wat de onkosten zijn om dergelijke foto's te kunnen maken?
                            Eigenlijk niet Henk Geef me je bankreknr en ik zal wat overmaken dacht zal er een schepje bovenop doen op de boodschap van Ton
                            Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

Opmerking

reactie

Ron Wiel:
                              dacht zal er een schepje bovenop doen op de boodschap van Ton
                              Gelijk had je. Gelukt.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
                              X