Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geld maakt onze mooie hobby kapot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Er zijn bij onze vereniging zat mensen die willen helpen.
    Maar het probleem ligt ook een beetje aan het tijdstip dat men vogels vraagt.
    Op dit moment heb ik echt geen vogels over.
    De vogels die ik niet kan gebruiken die zijn bij mij al voor oktober weg.
    Ik ben volgens mij lid bij de zelfde vereniging als wilfred.
    Dus wilfred als je rond augustus even contact met me opneemt dan heb ik vast wel wat mooie zebravinken voor je dochter.

Verder is het zo dat mijn zoon ook een aantal jaren geleden lid is geweest van de vogelvereniging. Toen heb ik ook zebravinken gekocht bij een topkweker en betaalde 17,50 euro per zebravink. (ik vond het ze waard)
    Ik ben daar heel goed geholpen. Heb toen 2 koppels gekocht. Na een jaar was mijn zoon uitgekeken op de zebravinken en wilde tropen kweken. Toen hebben we geruild hij mijn tropen en ik de zebravinken.

Waarom top materiaal?
    Om de simpele reden dat hij graag ook tt wilde spelen en dan kan je eigenlijk niet beginnen met zebravinken uit de handel.
    Er is niets mooiers als dat je na een aantal kweekjaren een prijs kan pakken op een tentoonstelling.

M.v.g. Fedor.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Fedor
      Er zijn bij onze vereniging zat mensen die willen helpen.
      Maar het probleem ligt ook een beetje aan het tijdstip dat men vogels vraagt.
      Op dit moment heb ik echt geen vogels over.
      De vogels die ik niet kan gebruiken die zijn bij mij al voor oktober weg.
      Ik ben volgens mij lid bij de zelfde vereniging als wilfred.
      Dus wilfred als je rond augustus even contact met me opneemt dan heb ik vast wel wat mooie zebravinken voor je dochter.

Verder is het zo dat mijn zoon ook een aantal jaren geleden lid is geweest van de vogelvereniging. Toen heb ik ook zebravinken gekocht bij een topkweker en betaalde 17,50 euro per zebravink. (ik vond het ze waard)
      Ik ben daar heel goed geholpen. Heb toen 2 koppels gekocht. Na een jaar was mijn zoon uitgekeken op de zebravinken en wilde tropen kweken. Toen hebben we geruild hij mijn tropen en ik de zebravinken.

Waarom top materiaal?
      Om de simpele reden dat hij graag ook tt wilde spelen en dan kan je eigenlijk niet beginnen met zebravinken uit de handel.
      Er is niets mooiers als dat je na een aantal kweekjaren een prijs kan pakken op een tentoonstelling.

M.v.g. Fedor.
      En als ze liever grasparkieten wil hebben dan mag ze contact met mij opnemen en ik weet bij ons in de vereniging nogwel iemand die wil helpen, maar ik ben er ook van overtuigd dat er in Papendrecht ook kwekers van grasparkieten zijin die haar op weg willen helpen.

Gr. Wim

Opmerking

hulp binnen de vereniging:

Ik heb dit stukje geschreven omdat ik steets meer mensen ook bij ons op de vereniging hoorde dat de prijs van de vogeltjes steets hoger worden.
        wij zijn ben pas lid van de vereniging en ken nog niet zoveel mensen binnen de vereniging.
        maar er zijn zeker mensen die haar op weg willen helpen met hele goede vogeltjes.
        wij zullen in het loop van het jaar graag gebruik maken van alle kennis die andere liefhebbers hebben.
        mijn dochters gaan graag mee naar de vogelbeurs en ook op deze manier kunnen zij ook van deze mensen leren.

Opmerking

Working...
        X