Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van 19 tot 21 uur webcam op broedkooi kapoetsijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• oke bedankt, hoop dat het werkt zullen we vrijdag zien.

nog 2 vraagjes bij jouw staat er multi.html achter dat is bij mij niet maakt dat uit? en wanneer worden de jongen verwacht?
    Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door allesfreak
      oke bedankt, hoop dat het werkt zullen we vrijdag zien.

nog 2 vraagjes bij jouw staat er multi.html achter dat is bij mij niet maakt dat uit? en wanneer worden de jongen verwacht?
      dat staat erachter omdat ik hem zo gekoieerd heb . en met dat scherm kan je in andere grote kijken en als je de betaalde versie hebt kan je ermeer webcams op aansluiten.

de jongen verwacht ik rond 15 jan.
      nieuwe website

Opmerking

• oke ben erg benieuwd naar de jongen

Opmerking

• http://img683.imageshack.us/img683/6893/sssnm.jpg hier printscreen van mijn router
          en enige wat lijkt op forwarding poort maar lukt niet echt want eigenlijk geen van de 3 welke ik kan kiezen lijkt mij de goeie

Opmerking

• Virtual moet je hebben

h**p://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Digiconnect/WIC328/WebcamXP.htm

Opmerking

• hier gaat het over een digiconnect
              nieuwe website

Opmerking

• maak eens een printscreen van alles dus als je over al op klikt eens kijken of er ergens iets tussen staat
                nieuwe website

Opmerking

• hier moet ik zijn is enige waar ik poort in kan vullen dit heb ik gedaan

maar wat ik bij IP adres in moet vullen weet ik niet zeker

http://img709.imageshack.us/img709/5980/sssso.jpg

want dat op jouw link had ik gezien maar krijg ik niet en kan maar de helft invullen van wat daar staat

Het ip adres wat er staat is toch niet mijn echte maar van de router

Opmerking

• het ip dat je krijgt bij deze link moet je invullen

Snel informatie over het gebruikte IP adres. Wat is een IPadres? Wat is mijn ip
                    nieuwe website

Opmerking

• ja maar mijn IP begint niet met 192 maar kan alleen maar de laatste 3 invullen

Opmerking

• het is me gelukt yeeeeeeeh iedereen bedankt duurde ff maar uiteindelijk is het gelukt en dat via me moeder op skype op haar pc via beeldscherm delen want hier (op kamers) kon het niet

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                          Heb je je IP nummer nodig?
                          ik moest in me router een ip invullen anders deed hij het niet.

maar ik zit even fout dat ip moet je ingeven in webcamxp

en je moet de poorten in de router open zetten met een ander
                          nieuwe website

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door allesfreak
                            het is me gelukt yeeeeeeeh iedereen bedankt duurde ff maar uiteindelijk is het gelukt en dat via me moeder op skype op haar pc via beeldscherm delen want hier (op kamers) kon het niet
                            En de beelden krijgen we die nog te zien

Opmerking

• ik heb eerst geprobeerd of die het deed met normale webcam heb nog geen draadloze webcam maar die gaat er nu wel komen
                              zogauw ik hem heb zet ik hem op mijn site

ik vroeg me wel af maken die vogels de camera niet kapot? of hoe hebben jullie ze hangen?

Opmerking

• ik heb hem gewoon in de kweekkooi andere hebben hem voor de kweekkooi .

ligt er aan welke vogels je hebt ik ziou het niet doen bij me halsbanden
                                nieuwe website

Opmerking

Working...
                                X