Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van 19 tot 21 uur webcam op broedkooi kapoetsijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

is ook alleen de kapoetsensijzen. me groenlingen en barmsijzen duurt ook nog even. daar moet eerst de zolder voor klaar zijn.
    nieuwe website

Opmerking

ik heb het is geprobeerd maar op een of andere manier krijg ik alleen maar beeld met:

http://pc_van_......:8080
      en http://127.0.0.1:8080 en niet met me echte IP adres wat doe ik fout?????
      want dit is zeker intern IP adres en kunnen anderen niet zien.
      Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

Opmerking

even naar www.watismijnip.nl dat ipadres moet je gebruiken

en welk programma gebruik je ?
        nieuwe website

Opmerking

webcamxp

ja heb ik al geprobeerd maar dan doet tie het niet moet ik nog bepaalde dingen aan en uitzetten op webcamxp ofzo???

op beginscherm zie ik mezelf.
          dan ga ik naar web/uitzending en selecteer ik daar me goeie IP en zet ik hem aan.
          en dan die link daaronder maar hij doet het niet

Opmerking

heb je dit topic goed gelezen ?

je moet namelijk ook je poorten open zetten
            nieuwe website

Opmerking

Ik heb me firewalls al uitgezet maar hoe zet je dan poorten open en welke?

en mijn webcam zit gewoon in de computer die het verzend ik hoef niet eerst naar andere pc.

Opmerking

heb je een router?

je moet de poorten 8080 en 8090 open zetten in je router of modem. hoe het moet met jou modem of router weet ik niet maar kijk eens op http://www.portforward.com/
                nieuwe website

Opmerking

ja denk het wel maar ik weet niet welke want ik kan er niet bij (zit op kamers en kan niet bij de router) ik heb wel geen draadloos weet niet of dat uitmaakt?

Opmerking

tja misschien dat iemand anders het weet
                    nieuwe website

Opmerking

• oke toch bedankt miss kom ik er nog achter en dan koop ik ook een webcam voor in me voliere/broedkooi nu gebruik ik ff andere om te kijken of die het doet.

Opmerking

• Met webcamxp moet het zeker lukken, een prima programma.

Je kan via deze website kijken welke poorten je open hebt staan:
                        https://www.grc.com/ en dan even klikken op "ShieldsUp" Hier kan je je poorten laten scannen. Je kan ook zelf een poortnummer opgeven.

Zo kan je zien of je poort 8080 vanuit "buiten" te benaderen is.

Stap voor stap gaat het vast wel lukken!

Succes,
                        Peter.

Opmerking

• poort 8080 en 8090 staan allebei op stealth wat betekend dat en hoe zorg ik dat ik ze open zet want mijn router staat er niet bij die lijst.

Opmerking

• welke heb je dan ?

je kan wel inloggen in je routrer?

als je kan inloggen moet je kijken of er portforwrden staat. daar vul je je ip in (192. dan nog nummers erachter) dan kan je ook poort invullen die zet je op 8080

zal even een printscreen laten zien

nieuwe website

Opmerking

• edit: ik heb een site gevonden van me router zoals op de printscreen
                              door cmd te starten ipconfig in te typen en daar staat ip adres van router om op die site te komen.

maar kan hier niet inloggen want weet de wachtwoord enzo allemaal niet dus dat moet ik doen als ik thuis ben
                              dus tot dan kan ik nog ff niet verder

is er daarna nog iets wat er moet gebeuren?

Opmerking

• alleen in het programma het ip dat je krijgt bij www.watismijnip.nl invullen en dan doet hij het.
                                nieuwe website

Opmerking

Working...
                                X