Gisteren vroeg iemand mij of ik wist waar de vogels verbleven tijdens de jaarwisseling. Het was hem opgevallen dat je nooit groepen vogels in paniek ziet wegvliegen tijdens het vuurwerk afsteken maar je ziet ze ook niet in de bomen zitten. De volgende morgen zitten ze gewoon weer gezellig in zijn tuin alwaar ze te eten krijgen. Ook in een bos bij mij in de buurt is er het jaarlijkse vuurwerkspectakel te zien en ook dan hoor en zie je geen vogels.
Ik moest het antwoord schuldig blijven, mijn vogels in huis hebben er totaal geen last van als het vuurwerk afgaat(en dat gaat behoorlijk tekeer om 24.00 uur!).
Hoe vergaat het de vogels in de voliere's? zijn die in de stress?? Misschien weet iemand het antwoord want merkwaardig is het wel.
groetjes Aussie.
Ik moest het antwoord schuldig blijven, mijn vogels in huis hebben er totaal geen last van als het vuurwerk afgaat(en dat gaat behoorlijk tekeer om 24.00 uur!).
Hoe vergaat het de vogels in de voliere's? zijn die in de stress?? Misschien weet iemand het antwoord want merkwaardig is het wel.
groetjes Aussie.
Opmerking