Mededeling
Collapse
No announcement yet.
(Inmiddels) 500 soorten beschreven
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Reactie-tje,
En wat zijn daar nu de Nederlandse benamingen van Ton? Mooi resultaat.
-
Dat is een knap resultaat! Als je het om zou rekenen zou dat dus betekenen dat je er elke dag 1 soort op zet en 1 "rustdag" in de week hebt! Enorm knap, dat kost veel tijd en inspanning, maar het resultaat is duidelijk te zien!
Opmerking
-
Beste been het eerst vandaag
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningmvg
Nou Ton gefeliciteerd ermee ik kijk vaak even op je site als ik weer eens iets zoek van soortjes die ik leuk vind voor de toekomst. Ook met de warbler kwam ik als eerst op jouw site erg mooi gedaan en erg duidelijk.
Het schuin onderstreepte. Nou als Winterkoning je gaat voorzien van plaatjes en soortjes heb jij vandaag de 500 al En morgen de 750.mvg Gerard 6
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningen ff aan de bel trekken als je wat nodig hebt van info of foto's etc.
Uiteraard is het handig voor ons als de foto voorzien worden van een stukje tekst, of vergezeld zijn van een kweekverslag.
Dus mensen, onze mailbox staat open en we zijn er klaar voor.
groet
Ton en StefGroeten Stef
Opmerking
-
-
Och, het hoeft niet dit jaar af. :-)
Jij ook veel geluk en plezier in 2010.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
De titel van dit topic is een beetje achterhaald.
Inmiddels heeft Ton op 16 mei het 500ste artikel toegevoegd. Dit wil zeggen dat we ongeveer 5% van de soorten hebben beschreven.
Naast deze kleine mijlpaal hebben we ook bijna 20.000 bezoekers gehad op de site. Dus hierbij wil ik jullie uitnodigen om te kijken wie de 20.000 op de teller zet. Graag zouden we dit bevestigd zien met een foto in dit topic.Groeten Stef
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking