Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe website gelanceerd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Rene, http://www.waterslagers.nl

Opmerking

Heb nu even iets langer rond geneusd maar echt het zijn schitterende vogels.

Ikzelf zou ook submenu's maken
      Verder zou het handig zijn dat je onderaan iedere pagina naar de volgende kunt bladeren (of naar home) bij vogels in de natuur 1 kun je wel naar andere
      submenu's gaan.

daar staat onderaan submenu's
      Subpagina's (7): Vogelfoto's in de natuur 2 Vogelfoto's in de natuur 3 Vogelfoto's in de natuur 4 Vogelfoto's in de natuur 5 Vogelfoto's in de natuur 6 Vogelfoto's in de natuur 7 Vogelfoto's in de natuur 8
      Maar dat staat helaas op pagina 2 niet meer dat had je door kunnen voeren
      op iedere pagina.

Opmerking

Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Als je subpagina's wilt maken dan kan dit natuurlijk! Hoe je dit kan doen?

<a href="url vorige pagina">< Vorige pagina</a> | <a href="url van de volgende pagina"> Volgende pagina > </a>

Dan krijg je dus het volgende te zien:

< Vorige pagina | Volgende pagina >

Als je dat onder en boven aan de pagina plaatst dat kan je dus door een onderwerp "navigeren".

Voorbeeld, je bent op http://sites.google.com/site/splendi...in-de-natuur-3

Dan kan je dus dit doen:
          <a href="http://sites.google.com/site/splendidparkietenenfotografie/home/vlucht-4/vlucht-5/fotografie/vogelfoto-s-in-de-natuur/vogelfoto-s-in-de-natuur-2">< Vorige pagina</a> | <a href="http://sites.google.com/site/splendidparkietenenfotografie/home/vlucht-4/vlucht-5/fotografie/vogelfoto-s-in-de-natuur/vogelfoto-s-in-de-natuur-4"> Volgende pagina > </a>

Hierdoor link je dus naar het vorige en volgende onderdeel van vogelfoto's in de natuur.

Als je het niet kan volgen, vragen mag altijd

Opmerking

Algebra, ha, ha.

Dit gaat mij nog even een straatje te ver maar moet ik dat in de Bron van de pagina plakken dan?
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Met welk programm bouw je de website dan, meestal is een optie doorvoeren op iedere pagina. En niemand is perfect maar je vroeg zelf om reactie's vandaar dat ik het schreef. Scrol net zo makkelijk weer helemaal naar boven
              om op een andere link te klikken.

Opmerking

Hoi Monique,

Ik vroeg om commentaar, zekers. Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor. Ik ga me er ook wel in proberen te verdiepen maar dat kan ff duren met mij om dit door te krijgen en lukt dat niet dan laat ik het zo. Deze website verbindt zelf door maar dat had ik te laat in de gaten. Dus ik kan ook helemaal overnieuw beginnen maar daar heb ik niet zoveel zin aan.

Website is van google. Werkt verder prima.

Gelukkig wil je wel ff scrollen. Hopelijk willen dat er wel meer. Ik heb nog wel een ander idee om dit op te lossen wat zeker ook gaat werken. Misschien pas ik dat nog wel toe. Ff overdenken. Al die codes ben ik zeker niet goed in met mijn hersenpannetje. Maar gelukkig zijn er wel meerdere weggetjes die naar Rome leiden, ha, ha. Bedankt voor het meedenken, daar ben ik juist blij mee. Ook al kwam het ff anders bij je over geloof ik. Veel plezier op mijn website want daar heb ik hem voor gelanceerd.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

mooi

mooie site Henk, mijn complimenten, ook voor je doorzettings vermogen
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik heb even snel voor je gekeken en ik kan je met het volgende helpen:

- Ga naar het beheer van de site
                    - Onder het kopje Uiterlijk van de site staat Indeling site
                    - Hier kan je Navigatie vinden, klik op bewerken.
                    - Met dit onderdeel kan je dus delen onder elkaar zetten, zoals je ook bij "Home" gedaan hebt.
                    - Wil je een pagina onder een andere pagina zetten (dus dat je deze uit kan klappen), dan moet je deze onder de pagina zetten die je als hoofdpagina van dat onderdeel wilt gebruiken
                    - Klik dan op het pijltje naar rechts, doet dit ook met de andere onderdelen van het desbetreffende onderdeel.
                    - Klik dan op Ok en Wijzigingen opslaan en dan heb je het gepresteerd om dat uitklap scherm te maken!

- Heb je een foutje gemaakt? Per ongeluk een pagina onder een pagina gezet waar hij niet thuis hoort? Geen probleem! Selecteer de pagina, klik op het pijltje naar links en hij staat weer in het "Hoofdmenu"!

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen

Opmerking

Reactie.

Bedankt weer Ton, ik ben er wel blij mee. En het komt vast goed.

Oorspronkelijk geplaatst door rrinus
                      Ik heb even snel voor je gekeken en ik kan je met het volgende helpen:

- Ga naar het beheer van de site
                      - Onder het kopje Uiterlijk van de site staat Indeling site
                      - Hier kan je Navigatie vinden, klik op bewerken.
                      - Met dit onderdeel kan je dus delen onder elkaar zetten, zoals je ook bij "Home" gedaan hebt.
                      - Wil je een pagina onder een andere pagina zetten (dus dat je deze uit kan klappen), dan moet je deze onder de pagina zetten die je als hoofdpagina van dat onderdeel wilt gebruiken
                      - Klik dan op het pijltje naar rechts, doet dit ook met de andere onderdelen van het desbetreffende onderdeel.
                      - Klik dan op Ok en Wijzigingen opslaan en dan heb je het gepresteerd om dat uitklap scherm te maken!

- Heb je een foutje gemaakt? Per ongeluk een pagina onder een pagina gezet waar hij niet thuis hoort? Geen probleem! Selecteer de pagina, klik op het pijltje naar links en hij staat weer in het "Hoofdmenu"!

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Ik studeer Bouwkunde, maar webdesign is een soort van uit de hand gelopen hobby van mij

Je kan vrij voordelig een eigen domein kopen en een stukje server huren, ik betaal voor www.waterslagers.nl bijvoorbeeld maar 36 euro voor 2 jaar! Maar hiervoor heb je dus wel meer kennis nodig, of je moet ervoor kiezen om een CMS te kopen, dat is dus een beheerpanel waarmee je de site inhoud kan wijzigen. Die zit ook op www.waterslagers.nl.

Maar je kunt ook, zoals je nu doet, gratis sites maken. Hiermee ontloop je dus de kosten, maar je hebt altijd wel reclame ruimte die je af moet geven en je hebt natuurlijk een .nl/jouwsitenaam domein.

Ik heb al veel sites gemaakt, maar meestal voor anderen. Ik heb zelf op dit moment 30 startpagina's en 3 websites. Het is altijd leuk om te maken, maar het kost altijd veel tijd. Maar mijn netwerk word steeds groter en ik krijg nu ook contacten op verschillende andere gebieden.

Als je weet hoe druk ik met de websites kan zijn, dan zul je niet gek staan te kijken dat ik, als ik nu zou beginnen, met de jaarwisseling nog niet klaar zou zijn

Maar dat hoort erbij en ik doe het gewoon in mijn vrije tijd, aangezien mijn studie ook veel tijd vraagt is dat dus gering.

Opmerking

reactie,

Ok, leuk en nogmaals bedankt voor deze uitleg. (Was zeer begrijpelijk voor mij.) Ik heb inmiddels de linkerkolom aangepast. Was helemaal niet moeilijk maar ja dat is met de meeste dingen het geval als je het eenmaal door hebt.

Nu nog even een keer proberen om de pagina's met vorige en volgende te voorzien.

Ik heb ook even gekeken naar die gratis domein, even laten zinken. Ik kan het ook gewoon zo laten.

-----------
                          Roy, alias Vogelfreak, ik heb je gelinkt. En jij ook bedankt.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Er zijn wel gratis domeinnamen .tk is gratis.

Was het even aan het uitproberen en als je nu www.splendidparkieten.tk
                            doet kom je uit op een site van mij in aanbouw voor personeelsvereniging.
                            Had er niet zo snel aangedacht maar had hem ook gelijk naar jou kunnen linken dus bij deze ook veranderd
                            maar de doorvoering duurt even.

Mocht je ooit verder willen stoeien heb genoeg ruimte op mijn server en .tk is zo aangemaakt.

Er zijn genoeg programma's te vinden die een site kunnen bouwen gebruik voor
                            dit voorbeeld hierboven WebSite X5 v8 maar er zijn er zoveel

Opmerking

Hoi Monique,

Als ik hem aanklik krijg ik mijn site, blijft dat zo? En kan ik die ook gewoon in gebruik nemen? Moet er nog wel fotografie bij in vermeld worden.

Werkt het dan verder ook nog gewoon via de onderstaande link?

Anders zal ik eens .tk opzoeken.

Ik krijg deze melding: This domain name is invalid or has already been registered.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Je eigen link blijft ook gewoon werken die van google.

deze werkt nu ook zal je even de gegevens sturen.

Opmerking

Working...
                                X