Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bontboertje.nl Voorproefje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bontboertje.nl Voorproefje

Hallo,

Ik wou graag over jullie mening over de layout van me website. die over bonteboertjes gaat.

Klik hier voor een voorproefje

Graag zie ik jullie reacties tegemoed.

Mvg Roy

Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Beste ton,

Harstikke bedankt voor je punten.

De foto is met toestemming gebruikt. Daar hoef ik me geen zorgen over te maken Jah dat klopt het word een informatie website. Ik zal dit veranderen wanneer ik de teksten er in ga zetten. Over de kleur onder aan heb je wel gelijk in. Is moeilijk te lezen. Ook dit zal ik dan even bekijken.

Nog meer reacties en opbouwende kritiek zijn zeer welkom

Gr Roy

Opmerking

Reactie

Je bent op de goede weg Roy, de puntjes die Ton aangesneden heeft in aanmerking genomen. Komt wel goed.

Ik ben inmiddels ook gestart met een eigen website. Ik ben er ook achter dat het nog helemaal niet meevalt voor een "gewone" burger. Maar het komt wel.

T.z.t. kom ik er wel mee op de proppen als het wat toonbaar is.
        (En ja bereid jullie maar vast voor want op dat moment maak ik mij zelf hier ook nog bekend op het Vogelforum.) Ha, ha. Maar ik heb nog wel ff tijd nodig.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Beste henk,

Bedankt voor je leuke reactie,

Nee het valt zeker niet mee om een website te starten. Er komt nog veel bij kijken. Graag zie ik jou website de komende tijd ook graag tegemoed om een nuttige en leuke reactie te plaatsen.

Veel succes

Mvg Roy

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          Je bent op de goede weg Roy, de puntjes die Ton aangesneden heeft in aanmerking genomen. Komt wel goed.

Ik ben inmiddels ook gestart met een eigen website. Ik ben er ook achter dat het nog helemaal niet meevalt voor een "gewone" burger. Maar het komt wel.

T.z.t. kom ik er wel mee op de proppen als het wat toonbaar is.
          (En ja bereid jullie maar vast voor want op dat moment maak ik mij zelf hier ook nog bekend op het Vogelforum.) Ha, ha. Maar ik heb nog wel ff tijd nodig.

Opmerking

Alle begin is moeilijk. Ik denk dat je het beste even kan kijken hoe je de website presenteert. Ik zie nu een layout die vrij vlak is. Er is weinig verschil met de background en bijvoorbeeld de "content" (waar je informatie komt te staan).

Misschien is het ook handig om de tekst niet in plaatjes te zetten, maar er over heen.

Ik krijg bij deze site "een afwijking naar links", misschien is het handig om de site in het midden van de pagina te zetten.

Je moet nu dus niet kijken naar de wellicht negatieve blik op je site, maar wat je er aan kan verbeteren. Daarom schrijf ik dit commentaar ook, hopelijk kan je er wat mee!
            Rene, http://www.waterslagers.nl

Opmerking

Hallo rinus,

Bedankt voor je commentaar ik ga er dit weekend aan werken. Laat het horen als het gelukt is.

Gr Roy

Oorspronkelijk geplaatst door rrinus
              Alle begin is moeilijk. Ik denk dat je het beste even kan kijken hoe je de website presenteert. Ik zie nu een layout die vrij vlak is. Er is weinig verschil met de background en bijvoorbeeld de "content" (waar je informatie komt te staan).

Misschien is het ook handig om de tekst niet in plaatjes te zetten, maar er over heen.

Ik krijg bij deze site "een afwijking naar links", misschien is het handig om de site in het midden van de pagina te zetten.

Je moet nu dus niet kijken naar de wellicht negatieve blik op je site, maar wat je er aan kan verbeteren. Daarom schrijf ik dit commentaar ook, hopelijk kan je er wat mee!

Opmerking

Working...
              X