Mededeling

Collapse
No announcement yet.

keurmeester(es) worden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

keurbriefjes

hoi broto,
    kwam wel zo over ,als broto schrijft "je" in een zin, is persoonsgericht.
    dan zou je om dit soort misvattingen van bv mijn kant,kunnen schrijven in zijn algemeenheid en dus "iemand,men etc etc" ,is niet persoonsgericht.
    ik wil niet wijsneuzerig overkomen maar het berichtje was antwoord op mijn berichtje.
    maargoed we bedoelen het allebei goed en positief.
    mvg:winterkoning

Opmerking

Keurbriefjes.

Misschien is het idee van de SNGN,[natuurbroed goulds dus] wat.Ze copieeren elke keurbriefje,per 2 op een A4,aan beide zijde van de A4,dus 4 keurbriefjes op een velletje A4.Dat gaat in een plastic kafje en vervolgens in een klapper.die komt voor iedereen op een tafeltje te liggen,ter inzage.
      Groeten Ger.

Opmerking

keubriefjes onder kooien

Ik heb nergens een bestuursfunctie, maar mensen die dit wel hebben, kunnen deze voorstellen eens mee nemen naar een rayon- of districtvergadering en kijken of er soms een algemeenheid te krijgen is in dit voorstel. Zo lijkt het mij op de tt's veel aantrekkelijker worden en veel informatiever. Je kunt dan zeker als keurmeester geen onzin op het keurbriefje zetten, want dit wordt di-
        rekt door iedereen gelezen. Het enige probleem waar je meteen tegen aan loopt, is dat je direkt voor je voeten gegooid krijgt dat men minder catalogi verkoopt. Ik heb dit zelf al meermaals bij mijn eigen clubs voorgesteld, maar overal krijg je hetzelfde geleuter aan te horen. Alsof men 100 catalogi verkoopt per tt. Het is nog steeds erg jammer dat er naar iedere penning gekeken wordt, zonder dat er naar de voordelen gekeken wordt, van briefjes ophangen. Altijd moet alles geld opbrengen, ik vind dat dit in een hobby nooit de grote drijfsfeer moet zijn.

Opmerking

Working...
        X