Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roofvogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Roofvogels

Hallo,

Ik wist niet waar ik dit onderwerp moest maar omdat het ook een beetje om kweken gaat dacht ik laat ik het hier maar posten.

In maart ga ik naar een cursus voor mensen met autisme ik denk dat sommige van jullie niet precies weten wat dat in houd. Het houd in dat je een stornis in je hoofd hebt. Waar door je soms moeite hebt met in grote druktes komen enz. enz. gek genoeg heb ik daar niet echt last van maar toch heb ik het.
    Maar genoeg over dat.

In maart is dus die cursus, de cursus gaat over Roofvogels je mag dus met Roofvogels gaan werken onderandere: Gieren Uilen Buiserds enz. enz.

Z'n kans krijgt niet iedereen dus dacht ik laat ik de kans grijpen en laat ik daar maar eens mee beginnen.

Ze kweken daar ook die vogels die ze daar hebben. En in ongeveer Maart begint ook het broedseizoen waar wel allemaal weer reuzen zin in hebben!

Het leek mij dus een prachtige tijd om daar dan te gaan werken met de vogels.

Nu zou je denken je kan dan toch niks doen met die vogels?

Nee dat is niet zo, ze kweken niet met alle vogels die ze daar hebben. het zijn er maar een paar van de ik weet niet hoeveel vogels die ze daar hebben.

Ik heb er reuzen veel zin in.

20 keer ga ik er heen en dan op zaterdag ochtend 2 uurtjes.

Wat ik ook zo geweldig vond is dat je er 20 keer heen gaat. Dat je dus een kleine mooie bant kan maken met de vogels.

Ik verheug me er nu al op en voor je het weet is het Maart!
    Groetjes,

Fabien!

Voer geen oorlog, voer de eendjes.

Wat gaaf, alvast heel veel plezier!
    Vertel je straks in maart wat je allemaal hebt gezien en gedaan?

Opmerking

wat gaaaaaf

helemaal geweldig dat je dit mag gaan doen.
      wel alles vertellen hier straks hoor

gr petra
      (heb neefje met pdd-nos)

Opmerking

Ik ben er zelf ook helemaal entousiast over en heb er reuzen zin in!

En natuurlijk ga ik er alles over vertellen en maak ik ook wat foto's zo dat jullie allemaal een beeld krijgen over hoe het daar is.

Ze zeggen vaak de nadelen van pdd-nos maar zo zie je maar dat het ook zijn vordelen heeft.
        Groetjes,

Fabien!

Voer geen oorlog, voer de eendjes.

Opmerking

Working...
        X