Mededeling

Collapse
No announcement yet.

telefoon nr. zoeken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• telefoon nr. zoeken

hallo,

ik zoek een telefoon nummer, want deze man heeft -hoe kan het ook anders - vogels. st. helena's wel te verstaan.

nu heb ik zijn adres en zijn achternaam, maar zijn tel. nr weet ik niet, evenals zijn voornaam.

ik heb oa

-detelefoongids.nl
    -nummerinfo.nl
    -nummerzoeken.nl

geprobeerd, maar ik krijg steeds als antwoord dat de desbetreffende man niet bestaat.

doe ik iets fout, of bestaat deze man gewoon niet ??

Kris
    Groet'n uut Drenthe

tel nr.???

Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
    hallo,

ik zoek een telefoon nummer, want deze man heeft -hoe kan het ook anders - vogels. st. helena's wel te verstaan.

nu heb ik zijn adres en zijn achternaam, maar zijn tel. nr weet ik niet, evenals zijn voornaam.

ik heb oa

-detelefoongids.nl
    -nummerinfo.nl
    -nummerzoeken.nl

geprobeerd, maar ik krijg steeds als antwoord dat de desbetreffende man niet bestaat.

doe ik iets fout, of bestaat deze man gewoon niet ??

Kris

Opmerking

Zal wel iemand zijn die een beetje schrik heeft voor de overheidsdiensten, belasting bijvoorbeeld. Dan adverteert men met een valse naam.

Helenafazntjes zijn er weer in overvloed, die kunje overal vinden, dus waarom op zoek naar een anonieme verder?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

probleem opgelost!

niet kwaad bedoeld, maar ik koop liever bij deze man omdat, ik al eerder bij deze man gekocht heb, en hij voor ek vogels niet veel geld vraagt, en hij lekker dichtbij woont....

maar inmiddels is het probleem(pje) al opgelost, we zijn gewoon heengereden, zonder te bellen en hij had nog wel wat. (en nee, het is geen overgebleven zooi)

dus ben ik nu de trotse bezitter van 3 mooie koppels st. helenafazantjes, en ga ik op deze manier eens proberen te kweken met deze schitterende soort

iemand tips voor de kweek in kolonie????
        Groet'n uut Drenthe

Opmerking

Working...
        X