Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bond steekt kop in het zand

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bond steekt kop in het zand

Waarom is mijn bericht over de diefstal van tropische vogels hier verwijderd. Ook andere leden hebben pogingen gedaan en is het verwijderd. Steekt de bond weer eens de kop in het zand omdat het hier een voormalige keurmeester betreft??????

Henk

Kom niet aan met er werden namen genoemd want de namen werden ook volledig in de krant en het nieuws genoemd

De Bond

U was trouwens echt niet de eerste hoor, de mededeling is al diverse keren verwijderd. Mocht er nog iemand op het ongezouten idee komen om het nogmaals te plaatsen dan kunt u er op rekenen dat wij dat niet gaan waarderen (of eigenlijk juist wel).

Groet,

Opmerking

Rob dit zijn publieke persberichten overgenomen uit andere nieuwsbronnen.
      Daarnaast wordt in de berichten niemand schuldig verklaart maar enkel aangegeven dat deze persoon is gearresteerd op verdenking van smokkel en
      het beramen van een moord. Je actie lijkt me dan ook overdreven en onnodig.
      Dus ik zou je willen vragen het plaatsen van deze berichten toch toe te staan.

Opmerking

Nope

Nee, we gaan niet in dit geval noch in een ander geval dergelijke berichten toestaan.

Groet,

Rob.

Opmerking

Heb de berichten nog eens extra doorgelezen en je argument dat mensen schuldig worden verklaard is inderdaad ongegrond. In het bericht dat door mij werd geplaatst staat alleen dat deze mensen zijn aangehouden op verdenking van en gearresteerd terwijl deze persoon 2 tassen met zangvogels vervoerde.
          Dus nogmaals mijn verzoek om toe te staan deze berichten te plaatsen.

Opmerking

Ik had begrepen,dat Henk Draaijer dat bericht had geplaatst.
            Of is het Daniel. Of is dat dezelfde persoon. Nee toch?
            Vr.groeten van
            Antoni

homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

nee we zijn niet dezelfde persoon maar ik had het bericht ook beplaatst

Opmerking

Subtropisch

Dit onderwerp gaat op slot, domweg omdat de discussie zinloos is. We gaan onze stelregel niet wijzigen!

Groet,

Opmerking

Working...
                X