Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voor en achternaam verplicht op vogelmarktplaats?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

ik heb ook een poging gedaan mijn steenuilen er op te zetten ik voldeet aan alle regels kweeknr onder Kop EC vogel waar die thuis hoort

maar word er zo afgegooid tot 3 x toe.

heb daar op email gestuurd met het verzoek om niet meer weg te halen omdat de vogels ringen van de NBvV om hebben.

heb in die mail nog voorgesteld dat ze anders een kopje roofvogels te maken.
    en dat ik als tegen prestatie dat ik de verschillende roofvogel kwekers. dit door tegeven.

maar hier op geen reactie op gehad.
    Gr Marcel Levers

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door HJ de Graaf
      Vaak zie ik advertenties op marktplaats (ook nog een vogelcafe lid) met alleen de naam of een nickname.

dan toont marktplaats dus gewoon je straat! in combinatie met je echte naam maak je ze het dan wel heel makkelijk als je het mij vraagt

dus voor een nog een beetje privacy vink even tonen op kaart af vinken bij marktplaats.
      Gaat het hier over Marktplaats of vogelmarktplaats??
      Vogelmarktplaats heeft namelijk GEEN adres gegevens van de gebruiker. Het kaartje is puur ter indicatie. Hij zoekt alleen de plaats op. We vragen geen adres gegevens of postcode, de rede is bekend.
      Ps, dit staat er ook boven op de website.

Peter.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door henk
        Marx,
        Stuur mij een kopie van je berichten s.v.p.
        moderator@vogelmarktplaats.nl

Als je nl een bricht stuurt aan de beheerders via de website dan krijgen de beheerders die wel te zien, maar zo'n bericht is anoniem en daar kunnen we dus niet op reageren.
        Misschien dat daar het probleem zit.

Groet,
        Henk
        Hoi Henk, ik heb geen berichten gestuurd. Dat was iemand anders denk ik. Ik laat het erbij want ik wil niet met voor en achternaam vragen om een vogel. Ik zoek gewoon een vogel en het maakt mij niet uit van wie als deze gezond is en voor een goede prijs. Ik zocht alleen een blauwgrijs roodstaartje en vind het niet nodig om mijn volledige naam (voor en achternaam ) daarvoor op te geven en openbaar te laten plaatsen. Mijn naam is mijn werk en heeft voor zoekmachines niks met vogels te maken. Dan zien ze illustraties en schilderijen en geen advertenties op vogelmarktplaats als het aan mij ligt

Dat geeft niet. Ik begreep alleen niet waarom dat na al die tijd ineens een probleem was. Ik heb altijd met alleen mijn voornaam geadverteerd op vogelmarktplaats en nooit een achternaam gegeven in mijn account. Ik sta geregistreerd als Marc Marc. Dus met Marc als achternaam. Dat is echter niet mijn achternaam en ik kan niks te koop vragen onder de naam Marc Marc blijkbaar

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Marx
          Ik sta geregistreerd als Marc Marc. Dus met Marc als achternaam. Dat is echter niet mijn achternaam en ik kan niks te koop vragen onder de naam Marc Marc blijkbaar
          Misschien kan Marc Marx wel?

Opmerking

Working...
          X