Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automatische digitale dimschakelaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Automatische digitale dimschakelaar

Is er iemand die ervaring heeft met de Automatische digitale dimschakelaar, op verschillende foto`s kan ik geen merk ontdekken, een gelijk lijkend produkt is van rimo maar deze is ruim 200 euro.

rimo.nl

Hoi, Wezeman

mischien kan je hier iets mee.

Opmerking

Hallo.Ik heb een schakelaar voor hoog freqency dimbare TL lampen. www.venkelectronics.nl. Bevalt me prima en welk uitstekend. Groet, Kees Nieuw Zeeland

Opmerking

Dimmer

Hallo Wezeman,

Bij Geon Shopping Kan je deze dimmer kopen. Ik heb hem jaren gebruikt en werkte goed. Dit is de link naar de pagina http://www.geonshopping.nl/shop/home...ction=0&page=2
        Groeten Gerrit:http://grijze-spotlijster.webklik.nl/page/home

Opmerking

op internet besteld voor ik meen 35 euro in belgie, via pakketdienst thuis bezord Werkt perfect, zal eens kijken of ik een llink kan vinden voor je..........zou alleen het kastje kopen zonder opties, zijn niet echt nodig en ik vind 8 - 12 euro wel wat duur voor een tijdklokje :-) die haal je bij de gamma heel wat goedkoper!

Ik heb het besteld bij hem en netjes snel ontvangen!

hier heb je wat tekst en een email ades...................

Digitale zons op en ondergang automaat...

Geen dure aanpassingen van uw TL's (EVSA's) meer nodig.
          Uw bestaande verlichting kan volledig onaangeroerd blijven!!

Deze digitaal gestuurde dimmer kan worden gebruikt om op een natuurlijke wijze verlopende, zonsopkomst en zonsondergang te realiseren.
          Het verloop van de lichtsterkte kan helemaal naar eigen smaak ingesteld worden.

zie film bij youtube --> zoek naar "combi spaarlamp"

Werking in het kort:
          Er zijn 2 uitgangen aan deze dimmer.
          uitgang 1 = gloeilamp(en)
          uitgang 2 = TL en of spaarlampen.

Het dimmen zelf wordt door de gloeilamp(en) gedaan.
          Zodra de gloeilamp de maximale lichtsterkte bereikt heeft, worden de TL of Spaar lampen ingeschakeld.
          Dan gaan de gloeilampen nog een minuutje op 40% branden totdat de spaar/TL-lampen warm geworden zijn.
          Dan gaan de gloeilampen volledig uit, en enkel de spaar/TL-lampen branden.

- dimt gloeilampen van 0% --> 100% --> 0% lichtsterkte perfect lineair, in 4095 stapjes (12bit).
          - zon op/ondergang tijd kan afzonderlijk ingesteld worden tussen 10sec en 1 uur.
          - robuuste stof en spatwaterbestendige behuizing ip55.
          - max belasting 500 watt.
          - 8Mhz interne processor klok.
          - kan rechtstreeks op netspanning aangesloten worden (ingebouwde netvoeding)
          - alle goedkope keuken schakel klokjes kunnen bebruikt worden.
          - heel eenvoudig aan te sluiten en te bedienen.
          - duidelijke nederlandstalige handleiding!!
          - alle snoeren en stekkers optioneel meegeleverd.
          - 1 jaar waarborg!!

werking kloksturing:
          bij het "aan" schakelen van de klok, zal de lamp oplichten van 0% tot 100% in de ingestelde tijd..(zonsopgangs tijd)
          zolang de klok "aan" staat, zal de lamp op volle sterkte blijven branden.
          zodra de klok "uit" staat, zal de lamp langzaam dimmen van 100% tot 0% in in de ingestelde tijd.(zonsondergangs tijd)

prijs:
          - €35 /stuk

opties:
          - thuislevering Belgie en Nederland + €6,5
          - mech. schakelklokje + €8
          - digitaal schakelklokje + €12

bestellen of meer info gewenst, e-mail gerust
          rnw_designs@hotmail.com
          Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

Opmerking

foto er ook nog ff bij.

Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
              Hallo.Ik heb een schakelaar voor hoog freqency dimbare TL lampen. www.venkelectronics.nl. Bevalt me prima en welk uitstekend. Groet, Kees Nieuw Zeeland
              Hallo kees,
              heb zonet op de website gekeken en dit lijkt wel wat voor mij, als het inderdaad zo is dat deze alleen de tl verlichting dimt dan scheelt dit mij al die draden en een dubbele tijdschakelaar.
              heb de vraag bij de leverancier neergelegt over de preziese werking en hoop binnenkort meer info te krijgen.
              Ik wil iedereen bedanken voor de snelle respons van mijn vraag.

Opmerking

TL dimmer

Vandaag de Tl dimmer van V&K aangesloten en moet zeggen in combinatie met de biolux TL lampen dit echt een complete oplossing is.
                Geen geschaklel meer van gloeilamp naar TL en andersom, wel is de 1% restlicht in de nachturen mij toch teveel, daarom een tijdklok erbij gezet.

Opmerking

Working...
                X