Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zijn er hier mensen uit de buurt van

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• zijn er hier mensen uit de buurt van

hallo zijn er hier mensen uit de buurt van doetichem/arnhem ik woon hier tussen in.

en was benieuwd of er hier mensen uit die buurt waren die wat tropen/cultuurvogels kweken . van in ieder geval deze soorten.

Bichenow astrilde
    ceresamadine
    diamantvink
    gordelgrasvink
    spitstaartamadine
    nieuwe website

Oorspronkelijk geplaatst door dave1
    hallo zijn er hier mensen uit de buurt van doetichem/arnhem ik woon hier tussen in.

en was benieuwd of er hier mensen uit die buurt waren die wat tropen/cultuurvogels kweken . aangezien ik straks nog wat vogeltjes erbij wil hebben om onverwante koppels samen te stellen van in ieder geval deze soorten.

Bichenow astrilde
    ceresamadine
    diamantvink
    gordelgrasvink
    spitstaartamadine

andere soorten zijn ook goed natuurlijk dan kijken we wel of wij deze ook willen proberen te kweken.
    Ik woon in Zuid-Holland , maar wel jammer want heb 2 nestjes Bichenow en 2 nestjes spitsjes.
    Groetjes Benjamin!

Opmerking

Arnhem/Doetinchem

Wij wonen heel dicht bij je in de buurt maar hebben helaas andere vogels in de voliere.

Groetjes Marco & Karin

Opmerking

in de buurt ?

Een soort verkapte advertentie denk ik.
        Gebruik daarvoor Vogelmarktplaats.nl
        Kun je ook zoeken in de provincie.

Groet,
        Henk

Opmerking

vogelmarktplaats is toch om vogels te kopen of verkopen en vraag niet naar vogels toch . maar als je naar kwekers vraagt ook op vogelmarktplaats moet dan plaats ik hem daar wel een keertje geen probleem.
          nieuwe website

Opmerking

vogels

Dave,
            Ik ga geen discussie met je aan, maar als je geen vogels wilt kopen zou je je tekst nog eens moeten bekijken.
            Maar als zich mensen melden, geen enkel probleem natuurlijk.

Groet,
            Henk

Opmerking

nee oke je hebt gelijk het staat er een beetje zo dat ik wil kopen ga ik even veranderen.
              nieuwe website

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door henk
                Dave,
                Ik ga geen discussie met je aan
                Dan doe ik dat wel, als mensen zich uit de buurt kunnen melden is het toch handiger contact houden? Daarnaast kun je 's langs wippen zonder een halve dag in de auto te hoeven zitten.

Opmerking

Opmerking

dave

ik woon vlak bij jou in de buurt en kweek ook met tropen grt

Opmerking

Working...
                    X