Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Muizen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

pindakaas

vanavond alle voer weg, alle!!!!, klem met pindakaas, niet te veel, goed scherp zetten.....biertje erbij en je kunt erop w888.

Peer

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
      als de lijmplaatjes helpen, dan moet je die zeker gebruiken
      Bah, weer zo'n wreed mannetje...... probeer gewoon wat Peer schrijft. Is toch het beste.

Hans.
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Bondje01
        Je hebt ook muizenschrik is net zoiets als mollenschrik wordt met zo'n hoge toon doorgezonden dat de muizen er een hekel aan hebben. Zou dit niet zoiets zijn voor in de voliere. Zal hieronder een link geven van het product en daarna een link van alle andere bestrijdingsmiddelen die je kunt gebruiken. Zelf gebruik ik alleen gif op de plek waar ze vandaan komen. Uit de afvoerput wat verderop uitloopt naar het riool maar waar dus het regenwater komt. Dus ver genoeg weg.

Onder dit plaatje hieronder zit zo'n apparaat wat ik bedoel:

Onder het volgende plaatje staat de link van de webwinkel waar allerlei manieren van muizenbestrijding staan maar ook de dingen die ik dus niet in mijn voliere zou gebruiken:

Hoop dat ik zo een beetje kan helpen
        Heeft er iemand hier ervaring mee? Lijkt mij iets goed als het werkt!! Zou ook goed zijn tegen bloedmijten en andere insecten...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jotto
          Heeft er iemand hier ervaring mee? Lijkt mij iets goed als het werkt!! Zou ook goed zijn tegen bloedmijten en andere insecten...
          Van zo'n apparaatje hebben meer dieren last ,,misschien ook wel je vogels ,en andere nuttige dieren .

Opmerking

muizenschrik

Ik struin al heel wat jaartjes het internet af naar allerlei info rondom vogels in het algemeen. Ik ben nog nooit 1 verhaal tegengekomen, (behalve dan van de directeur van de muizenschrikfabriek die vanuit zijn dikke mercedes aan zijn te jonge vrouw een review had gedicteerd op zijn Ipad), dat dit echt werkt.

Als het echt zo was dan hadden er op vele fora wel dito enthousiaste verhalen gestaan.

Peer

Opmerking

verboden!

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
              als de lijmplaatjes helpen, dan moet je die zeker gebruiken
              Het is gewoon verboden Jeffrey om dit in Nederland althans, toe te passen. Vind het dus niet kunnen dat je dit op een forum adviseert.

Peer

Opmerking

Working...
              X