Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook in papendrecht zijn vogels niet veilig

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Aanspreken

Oorspronkelijk geplaatst door Marx
    Hoi Winterkoning, wanneer is het een keer genoeg geweest?

Mijn stukje is niet meer dan een uiting van boosheid naar de dieven toe. Geen uitnodiging noch een wens dat mijn honden ooit iemand zullen bijten. Dat laat ik niet eens gebeuren want hun aanwezigheid is ruim voldoende om een dief op andere gedachten te zetten. En al helemaal geen disrespect naar gedupeerden. Dus maak dat er ook niet van en vraag als je me niet begrijpt gewoon even wat ik bedoel Dat je weigert me met mijn naam aan te spreken als je die kent is niet mijn probleem
    Beste Marc, ik heb het even gevolgd allemaal. Je nodigd in bovenstaande echt zelf uit om je bij je volledige naam te gaan noemen denk ik. Dan moet je achteraf ook niet daar op terug gaan komen want waar ligt dan het probleem?
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

" van mijn kruistocht tegen zijn persoontje" versterken.

ik hoop dat hij kan/wil inzien dat ik nergens op uit ben("kruistocht"),en dat hij alleen maar bepaalde dingen over zichzelf afroept.
      want nogmaals als een ander zulke berichten neer zet dan reageer ik net zo,ik ben nu eenmaal wel rechtdoorzee.

misschien dat hij vanaf nu dit stukje tekst in een vorig berichtje dan wel snapt: ( ik blijf je gewoon marx noemen want die naam heb je nu eenmaal uitgekozen alszijnde waarmee je gecommuniceerd wilt worden)
      met dus juist

Opmerking

Diefstallen

Ik geef mijn portie wel aan Fikkie.

Wat die diefstallen betreft, het loopt op het eind van het jaar en dan zijn er diverse grote vogelmarkten hier in het land. Hoe dat in het buitenland (ligt ook niet altijd ver werg) in zijn werk gaat weet ik niet. Maar dit is zo na de kweekperiode wel interessant voor het "gilde". Dus pas op daarvoor als het maar even kan.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Ik heb meerdere malen aangegeven dat mijn naam Marc is toch? Niemand is verplicht me zo te noemen en niemand hoeft dat te onthouden. Ik heb mijn achternaam hier nog nooit genoemd en dat was ik ook niet van plan. Die is een keer genoemd omdat dat uitgezocht werd via een foto die ik geplaatst heb. Dat was in positieve context en dan vind ik het ok.

En zolang mensen zelf onder anonieme vogelnamen schrijven denk ik dat ze het stiekem heel erg goed begrijpen, dus dat lijkt me meteen voldoende uitleg van mijn kant. Ik heb helemaal geen zin om mijn adres, vogelbestand en honden op internet te kwakken in die combinatie. Iets teveel info voor mensen met slechte plannen. Onlogisch voor sommigen, volledig logisch voor mijzelf. Dat lijkt me genoeg.

Opmerking

beste marx

Quote marx:
            Ik heb meerdere malen aangegeven dat mijn naam Marc is toch? Niemand is verplicht me zo te noemen en niemand hoeft dat te onthouden.
            Quote marx:
            Dat je weigert me met mijn naam aan te spreken als je die kent is niet mijn probleem
            En dan noem ik je volledige naam eens want naam is in mijn ogen marc hupledepup( want dat is mij zo geleerd door mijn ouders ,als je iemand niet ken dan spreek je hem/haar altijd aan met in jouw geval dan marc hupeldepup of met meneer hupeldepup tenzij diegene aangeeft hoe aangesproken te willen worden in jouw geval dus marx bij inschrijving op dit forum).

Quote marx:
            Ik heb mijn achternaam hier nog nooit genoemd en dat was ik ook niet van plan. Die is een keer genoemd omdat dat uitgezocht werd via een foto die ik geplaatst heb. Dat was in positieve context en dan vind ik het ok.

Kijk en dit begrijp ik toch niet want je heb dan toch menigeen onderschat op dit forum of daar buiten,met het plaatsen van jouw foto’s van schilderijen had je kunnen voorzien dat men op jouw website terecht zou komen (uiteindelijk),m.a.w. als jij niet bij naam genoemd wilt worden dan had je geen foto’s moeten plaatsen. ( maar ergens snap ik het ook wel weer want het is best iets om trots op te zijn).
            Er is ook niemand die dan eens in de ledenlijst kijkt en eens kijkt naar alle berichten van marx ( als men dan toch zo aan het zoeken is,klant of niet) en daar dan een bepaalde "link" kan leggen?
            Verder als ik in die topic van jouw met jouw foto’s (en dit heb ik expres niet gedaan want jij had dit toch verkeerd opgevat waarschijnlijk) had gereageerd van,
            Nou ziet er mooi uit die putter/ kaketoe etc. mac hupeldepup dan had het ( volledige naam vermelding) geweest en als ik daarna een berichtje had geschreven van nou marc hupeldepup die brilvogel vindt ik niet goed gelukt (te onechte houding en kleurcombinatie) dan was het ( volledige naamvermelding) geweest.
            Want de eerste was positief en de tweede was negatief,tja ik zou ook wel willen dat men alleen positief over mij schreef op dit forum.
            Maargoed dan zou dit aan de andere kant ook iets over jouw klanten zeggen want ik denk dan ;ze kopen toch jouw werk en als dit mooi is dan doet het er toch niet aan toe wie de maker is of wat zijn standpunten zijn? ( of is dit te kortzichtig?).= een vraagstelling.
            ik denk dat het altijd twee kanten op kan gaan met als ik een berichtje schrijft en daarop dan gereageerd word,of te wel een positieve inslag of een negatieve inslag en als ik niet op een berichtje/antwoord zit te wachten dan bericht ik niet.(kan ik ook geen positief/negatief antwoord krijgen).

quote marx:
            En zolang mensen zelf onder anonieme vogelnamen schrijven denk ik dat ze het stiekem heel erg goed begrijpen, dus dat lijkt me meteen voldoende uitleg van mijn kant. Ik heb helemaal geen zin om mijn adres, vogelbestand en honden op internet te kwakken in die combinatie. Iets teveel info voor mensen met slechte plannen. Onlogisch voor sommigen, volledig logisch voor mijzelf. Dat lijkt me genoeg.

Kijk en dat is dus wat ik bedoel ,dan had je zelf ook wel eens iets voorzichtiger te werk kunnen gaan want wat een goedwillende kan met internet kan een kwaadwillende dus ook of nog beter.
            En juist dan zou je geen prikkels moeten afgeven in de trent van: Ik ga volgend jaar een koppel Balispreeuwen aangeschaffen, erg diefstal gevoelig. Ik hoop echt dat ze een poging wagen als ik de honden allemaal binnen heb zitten en de deuren open zodat ze niets vermoedend snachts een poging gaan wagen.
            Ik hoop dat je deze uitleg snapt en niet als “kruistocht “ziet.
            mvg

low profile is dan de boodschap in deze ,je kan niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig.

Opmerking

In die andere topic staat ook mijn naam niet, alleen een www. dus niet te googlen verder. OK, misschien stom om te zeggen dat ik Balispreeuwen wil kopen. Maargoed, iedereen doet wel eens iets stoms en uiteindelijk is dat dan toch mijn probleem. Ik had er niet aan gedacht dat via de eigenschappen van die foto's de plaats en dus mijn naam te achterhalen was. Ik heb op zich ook niets te verbergen dus wat dat aangaat vond ik er toen niet zoveel van. Net zag ik dat heel veel topics van hier googlebaar zijn. Mijn naam zou dus hoog in google komen net in deze discussie. Niet leuk voor mij en niet goed want dit forum doe ik prive en niet zakelijk.

Als je zei dat je de glansspreeuw wel en de brilvogel niet mooi vind zou ik daar geen problemen mee hebben hoor. Dus dat voorbeeld dekt de lading niet.

Laten we alsjeblieft een keer ophouden hiermee. Ik kan het niet laten om te blijven reageren. Mijn fout maar ik vind het ook echt niet ok om een hele topic over ons te laten gaan elke keer weer.

Opmerking

hoi marx maar dit is toch gewoon discussie?
                en ja als men bericht dan gaat het toch om wat er staat.

kijk ik wilde bv ook reageren in die topic van jouw met nachtegaal en rode kardinaal,als ik dan reageer dan gaat het toch ook om jouw (situatie /gedachtengangen of advies willen hebben etc en om mij? als ik reageer).
                maar doe het niet,wees maar niet bang hoor ,ik had weer een "oplossing" voor jouw probleem ( en zeg dus niet de oplossing,maar was wel een positief iets ,laat ik dat duidelijk overkomen aub.).
                ik snap wel wat je bedoeld met dat er een topic "alleen"over ons gaat want dan heb je het erover dat er alleen marx,winterkoning,.marx,winterkoning etc staat,maar dat is dus iets diepergaand (op de materie) dan zomaar losse berichten.
                maar soms is dat nu eenmaal nodig om een ander sommige dingen te kunnen doen inzien.(zoals bepaalde die bij sommige kunnen overkomen als zij een bericht neer tikken).
                mvg
                ps: ik denk dat niet alles wat ik neer tikt onzin is,ben ik zelf i.i.g. van overtuigt.

Opmerking

Opmerking

zie je zelf waar je mee bezig ben?= een vraag geen verwijt.

zelf haal je dingen naar boven die alweer uit de wereld waren geholpen (dacht ik zo),maargoed jij wilt het laatste woord ,prima.
                    jij wil je gelijk ook prima,maakt mij niet uit hoor,dit was alleen de zoveelste poging om jouw bepaalde dingen te laten inzien,maar helaas weer niet gelukt.
                    ( en dat is dus mijn zwakte).
                    ik leg jouw geen woorden in de mond ,ik quote alleen maar wat jij zegt/schrijft in de diverse topics,aan wie ligt dit dan ,de quoter of de gequote?
                    dat je soms dingen zegt waarvan je spijt heb later ,dat kan maar er is ook zoiets van nadenken voor je wat schrijft en hoe je het schrijft als je het allemaal iets anders bedoeld.
                    niet iedereen kan precies jouw gedachtegangen lezen of op dezelfde golflengte zitten of dezelfde intrepetatie hebben zoals jij dingen naar voren brengt in berichten of in gedachte hebt.
                    althans dat verwacht ik niet.jij zal wel een andere mening zijn toebedaan.
                    het laatste woord is aan jouw.

ps:
                    succes maar weer met alles waar je mee bezig ben op de diverse vlakken.

Opmerking

Met excuus

Opmerking

Working...
                      X