Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onze vogels augustus 2008 bladzijde 260

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Onze vogels augustus 2008 bladzijde 260

Leuke foto van napoleonnetjes maar ik denk niet dat die in overeenstemming zijn met het artikel over de napoleonwever.

Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Ze heten toch allebei napoleon?

Het stuk over de papegaai Amadine vind ik erg fraai, kent iemand die van Bakel?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

Haha ja Ton, leuk stukje van die van Bakel.
        ik zat me trouwens rot te zoeken in het tentoonstellingsagenda wanneer jullie tentoonstelling is maar die staat er gewoon niet bij
        Groeten, Ben

Opmerking

Ook op de website die Henk3 geeft is de rechtervogel zeker geen napoleonwever, de linker wel.

En Ton, die van Bakel moet je toch op z'n minst vaag bekend voorkomen?
          mvrgr

Piet

Opmerking

Wij van de Spaap waren helaas te laat met onze TT-aanvraag voor de agenda. Omdat de zaal niet beschikbaar bleek moesten we uitwijken. Onze TT wordt gehouden op 4,5 en 6 december in Putten.

Piet, ja, vaag zeker, het is een vaag type...
            Het stuk was overigens ingezonden voordat we de naam van de speciaalclub gewijzigd hadden, vandaar dat er nog de oude naam staat.
            We heten nu echt Speciaalclub Papegaai Amadines en Australische Prachtvinken, SPAAP dus.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

Linkje erbij dan nog.

Piet:
              Ook op de website die Henk3 geeft is de rechtervogel zeker geen napoleonwever, de linker wel.
              Ik denk overigens dat foto 2 wel een napoleonwever is, maar dan een man waarvan de kleur weggevallen is.
              Helaas verliest in de voliere de man gauw zijn sprankelende kleuren, die hij in de natuur wel heeft. Vaak is dit toch te wijten aan voedingselementen die hij dan te kort komt.

Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Alleen de linkervogel is ook volgens mij een afer afer, die heeft echt geel dat als een masker om de kop loopt.
                Die andere blijft even lastig te vinden.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                X