Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zorgen om dit forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Zorgen om dit forum

Hallo allemaal

Ik maak mij nogal zorgen om dit forum.
    Het eens zo leuke en gezellige en eerlijke forum zie ik negatief veranderen.
    Toen ik voor het eerst op het forum kwam was er nog openheid tot discussie's (binnen de regels). Diepe vragen stellen om alles duidelijk te krijgen worden ook al niet meer gewenst. (want je past zelf immers de methode niet toe dus waarom dan interresse tonen)
    Nu mag men niet meer hun eigen mening geven en als je dat al doet dan word er gezegdt dat je de mening opdringd aan anderen. Of weer wat nieuws de berichten worden verwijderd. Mensen waar is onze vrijheid van meningsuiting gebleven. Of raken we dit nu ook al kwijt op dit forum zoals we dat in het dagelijkse leven ook steeds meer verliezen.
    Maar volgens mij is een forum juist voor discussie's. jammer hoor.
    Wanneer je vaak aanwezig bent op het forum wordt er gezegdt dat die personen posten om te posten. (Nou volgens mij moet een lolletje ook op zijn tijd kunnen toch?) En zich het forum toe-eigenen.
    Sommigen posten al niet meer (erg jammer) en anderen verwijderen steeds meer van hun berichten. Op dit forum waren mensen die een schatkist aan info beschikken en die blijven stukje bij beetje weg. De reden hiervan zie ik als zijnde dat je hier geen discussie meer mag voeren en vooral geen diepgang mag tonen of interesse. Enkel nog met elkaar mag mee praten en zoete lieve Gerritje moet wezen.
    Ik maak mij dan ook ernstig zorgen over het door mij in ieder geval zeer geliefde en mooie forum.
    mvg Gerard 6

Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Mee eens

Hallo Henk3
      Ik ben het zeer zeker met je eens, vooral over de manier van discussie voeren. (ben zelf ook schuldig geweest hoor hou me ten goede)
      Alleen begint mij op te vallen dat de diepgang niet meer kan of mag.
      Ook dat mensen wegblijven vind ik jammer en is geen goede reclame voor dit goede en info rijke forum. (jullie weten zelf allemaal wel wie ik allemaal bedoel)
      Een stevige discussie binnen de regels haalt wel het onderste uit de kan wat de info betrefd.
      Tuurlijk heeft de moderator het recht berichten te verwijderen, maar naar mijn idee mag het best wat soepeler. Tenzij berichten echt over de schreef gaan.
      Ik blijf zeker wel positief en ga ook zeker wel door maar een klein beetje zorgen maak ik mee wel. (niet teveel maar toch)
      Ene wat die zorgenkindjes betrefd dat snap ik als geen ander.
      mvg Gerard 6

Opmerking

Ach, deels is het ook verbeter de wereld begin bij jezelf Voor mij geldt dat ik met een groepje mensen gewoon de discussie niet meer aanga omdat we op totaal verschillende manieren praten. Ik ben wat harder en directer en ik kan niet tegen hinten en steekjes onder water omdat ik daar niet direct op kan reageren. Ik zie dus liever dat mensen het beestje bij zijn naam noemen. Soms is dat schijnbaar ongewenst en dan probeer ik of die discussies te mijden of bepaalde zinnen en zaken te negeren. Lukt niet altijd maar dat zou in mijn ogen ook geen probleem mogen zijn want we zijn allemaal maar een mens.
        Iedere vogel zingt zoals hij gebekt is toch? Daarnaast kan iedereen ook best eens in de spiegel kijken denk ik dan. Wijzen is altijd makkelijker dan naar het eigen aandeel kijken.

Opmerking

Juist

Dat geef ik ook aan in bericht nr3.
          1 ste zin tussen haakjes.
          mvg Gerard 6

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

Tip: Blijf zelf altijd positief reageren dan komt het wel goed denk ik!

Er zijn wel meer/andere zorgenkindjes in het leven.
            Ach ja een nette discussie staat of valt met fatsoen. Staat je iets niet aan dan kun je 2 dingen doen: er keihard tegen in gaan of positief blijven reageren op zaken die er wel toe doen.

Ik denk dat op die manier mensen die uit zijn op welles nietes en ik heb gelijk spelletjes vanzelf afhaken. Tenslotte zijn we een vogel forum en geen wie kan het beste discussieren forum. Daarom is het misschien een goed idee aan dit soort zaken niet teveel berichtjes te besteden.
            Wat een leuke hobby hebben wij toch!

Opmerking

Working...
            X