Mededeling

Collapse
No announcement yet.

overigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• overigen

Hallo, Mijn naam is Fred Saarloos en ik ben van plan (weer) kippen te gaan houden. Ik schaf hiervoor aan een groot hok met grote ren, zodanig dsat ik er ev. ook vogels in kan houden. mijn gedachten gaan naar parkieten. Mijn vraag : kun je ook vogels en kippen houden in een gezamelijke ren en nachthok.
    Vast dank voor de reactie.

Hallo,

Ik raad aan om vogels samen met kwartels te houden ipv kippen. In de ontlasting van kippen kunnen ziekten zitten waar kippen resistent voor zijn maar vogels niet. Je kan kippen wel laten in enten (ik weet niet of dat eenmalig is of 1 keer per half jaar?). Je kan ook elke dag de bodem omharken.

M.v.g.

--> Kwartels raad ik trouwens echt aan, hele coole beestjes!
    Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

Fred

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen H
      Hallo,

Ik raad aan om vogels samen met kwartels te houden ipv kippen. In de ontlasting van kippen kunnen ziekten zitten waar kippen resistent voor zijn maar vogels niet. Je kan kippen wel laten in enten (ik weet niet of dat eenmalig is of 1 keer per half jaar?). Je kan ook elke dag de bodem omharken.

M.v.g.

--> Kwartels raad ik trouwens echt aan, hele coole beestjes!
      Bedankt, maar de vraag is of ik parkieten bij kippen kan houden.
      vg Fred

Opmerking

Fred

Jeroen, bedankt voor je antwoord, maar de vraag is of ik parkieten bij kippen kan houden.
        Vr.gr. Fred

Opmerking

Ik zou helemaal geen vogels bij kippen houden...... kippen zijn luizebossen.
          Kippenhokken zijn om de een of andere manier een hemel op aarde voor bloedluizen. Zo'n hok moet je een paar keer per jaar totaal ontsmetten en dan nog steken de luizen de kop weer op! Letterlijk en figuurlijk....
          Gewoon je kippetjes een eind bij je vogels vandaan houden en genieten van de eitjes.

Hans.
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Antwoord gehad

Oorspronkelijk geplaatst door F.Saarloos
            Jeroen, bedankt voor je antwoord, maar de vraag is of ik parkieten bij kippen kan houden.
            Vr.gr. Fred
            Hallo Fred

Ik denk dat je nu 2 keer een antwoord hebt gehad.
            Denk er maar eens over na wat Jeroen en Hans je zeggen lijkt mij duidelijk.
            Ik denk alleen dat het antwoord niet is wat je wil horen.
            mvg Gerard 6

Opmerking

Working...
            X