Mededeling

Collapse
No announcement yet.

snap je toch niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• snap je toch niet?

Ik snap dit niet hoor.
    En dit is niet de enige advertentie op marktplaats.
    Liefst gevonden??
    Waarom accepteert marktplaats dit eigenlijk?

mvg Gerard 6

Opmerking

Al gedaan

Hallo Rob
      Ten eerste is dit geen reclame. (hoe kom je daar bij)
      En ik heb gemeld (bij marktplaats) dat dit soort advertentie's in strijd zijn met de regels en wetgeving. Alleen helpt 1 tip op marktplaats niet daar zijn er veel meer voor nodig want met 1 tip behandelen ze het niet daar.
      Ik heb al zo vaak getipt dit jaar en ze doen er niets aan vreemd genoeg. Mailtjes gestuurd via contact en getipt als zijnde tegen de regels maar niets helpt. En dan duurt het ook nog 4 dagen tot je antwoord krijgt. als je dat al krijgt trouwens.
      mvg Gerard 6

Opmerking

Er zullen maar zat mensen zijn die graag een tamme kraai zouden hebben.
        En er zijn ook maar zat boeren die ze gewoon afschieten ,,nog niet zo erg lang geleden mocht dat ook gewoon.

Heel goed dat jullie het opnemen voor de vogels hier in het wild ,maar de meeste zouden ook graag weer het inportverbod op exoten opgeheven zien.
        Dat is dus erg dubbel ,,want als ze in landen ver weg vogeltjes vangen is dit helemaal niet erg voor de meeste hier.

Opmerking

Als iedereen die dit leest nu even op die advertentie klikt op "tegen de regels" schiet het misschien wel op....
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

Opmerking

Dat bedoel ik ja

Hallo Winterkoning

Zo als jij het omschrijft, zo bedoel ik het ook.
            Dit is gewoon aanzetten tot het illegaal vangen en verkopen van vogels.
            Maar ja jij vind wel vaker betere woorden als ik maar dat is niet anders.
            Ik zie het staan en denk dit mag niet maar denk niet na over hoe het te brengen hierop het forum. Moet ik daar maar eens beter over nadenken dan wordt het misschien iets anders gelezen.
            Helaas ziet Rob het schijnbaar anders, als reclame.
            mvg Gerard 6

Opmerking

Wat wel en niet mag weet ik heel goed ,en dat er zo niet geadverteerd mag worden snap ik ook wel.Maar ik denk ook niet dat Marktplaats zich daar erg druk om zal maken.
              Misschien is er wel niet op een legale mannier aan een kraai te komen.
              En ook niet iedereen is volledig op de hoogte hoe het zit met het houden van inlandse vogels ,wat nu wel en niet mag. Kraaien en diverse andere vogels hebben een tijd onder de jachtwet gevallen ,maar dat is wel erg lang geleden denk ik.
              In die tijd mocht je ook geen inlandse vogels vangen ,vervoeren of verkopen ,,dus alle wildzang die nu in kooien zit ,zijn nakomelingen van vogels die perongeluk volliere's zijn binnen gevlogen.

Ik bedoel alleen maar te zeggen .
              Als het welzijn van de vogels voorop staat ,,dan wel voor alle vogels.

Opmerking

Maar heeft al iemand een mailtje naar de adverteerder gestuurd en uitgelegd hoe hij wel legaal aan een kraai kan komen .,eventueel met adressen er bij.
                Dat lijkt me wel de snelste weg om zulke advertentie's te voorkomen.

Opmerking

kheb ook getipt:

Qoute van mp:

Dagelijks behandelen wij duizenden getipte advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn getipt.
                  Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

Zo Robk het ziet

Helaas ziet Rob het schijnbaar anders, als reclame.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Ah zo dus

Hallo Henk
                      Zo had ik het dus nog niet bekeken
                      Robk sorry voor het verkeerd lezen van jouw bericht.
                      En Henk jij weer bedankt.
                      mvg Gerard 6

Opmerking

mvg Gerard 6

Opmerking

En dan was het toch nuttig het even hier te noemen...
                          Groet Ton,
                          www.allevogels.nl

Opmerking

Nuttig

Vertel...........

Groet,

Rob.

Opmerking

Nadat Gerard de advertentie hier gemeld heeft, hebben meerdere mensen het illegale karakter ervan gemeld bij marktplaats. Door de aandacht hier is dat dus meerdere keren gebeurd, dat lijkt mij positief.
                              Groet Ton,
                              www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                              X